Jump to content

Recommended Posts

Hallo ben ik nog even ,

 

Kijk ik net zelf naar boven in de bak hangt die grote zwarte lamp (rood avond licht) zou dat het zijn ?? hing vroeger in de kap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat het gedrag presies is, weet ik ook niet.

Maar raar is het in elk geval.

 

Je hebt het over een rood avond licht???

Weet niet wat je daar mee precies mee bedoelt.

 

Maar ik heb gewoon 3 warmte spots en 1 tl in me bakkie hangen.

 

Het kan mss bij jullie door de verandering komen.

Maar hou haar iig goed in de gaten.

Meer kan je volgens mij niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn kleine van rody heb ik snachts een rode lamp hangen,het verlicht wel,maar dat zien ze niet,en zo weet ik zeker dat hij de hele nacht lekker warm blijft.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal ,

Zien ze die rode lamp niet ? dat wist ik niet ,wij hebben hem juist genomen om de natuur na te doen ,dat ze niet ineens van licht naar donker gaan ,zitten wij er mooi naast :lol: maar wij vinden het een gezellige sfeer geven ,en voor de nacht gaat de warmte mat aan .

 

Eerst hingen er in de bak zelf 2 lampen (een warmte ,en een UV ) daar zaten van die zwarte kapje's voor,en in de kap op de bak zat de rode en een gewoone lamp voor verlichting als de warmte lamp en de UV lamp uit schakelen (9 uur ) en de warmte mat ingeschakeld is en daar bij zat ook de rode lamp , maar we keken in de UV lamp want het kapje was niet lang genoeg ,en toen hebben we besloten om een verticale kap in de bak te maken met daar achter de UV lamp warmte lamp rode lamp en witte lamp wat een verhaal zeg !!!!! ik hoop dat jullie het nog kunnen volgen ..

 

Alles staat ook aangesloten op een kast ziet eruit als een soort meter kastje zodat alles op een bepaalde tijd in en ook weer uitschakeld ( Peet is hoogspannings monteur ) en wil nooit geen snoeren en tijd klokken zien ;) ,maar als het niet gaat met haar brengen we alles weer in oude staat .

 

nogmaals hoop dat jullie het een beetje begrijpen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mieke die rode lamp en die warmtemat er zoiezo uit halen

dit heeft een baardagaam niet nodig als het terra in huis staat

zeker in een verwarmde ruimte niet

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi GBF ,

 

Maar wij hebben een heel koud hoek huis het is hier in de nacht niet warmer dan 14 graden en dan hebben we de verwarming aanstaan ,anders mogen we blij zijn de 10 graden te halen ,maar de rode lamp zal ik gelijk weg halen ,maar wat viind je dan van de warmte mat ,toch ook weg .

 

Bedant alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetj wat een koud huis hebben jullie zeg

dan zullen de stookkosten niet mee vallen

normaal is het in een huis toch al gauw 18 graden snachts

op zich kunnen ze de temperatuur wel hebben

worden ze hard van zeg maar

want in de woestijn koelt het tenslotte zelfs af tot onder het vriespunt

is het snachts in terra ook zo koud want die is neem ik aan wel warmer

wat trouwens ook een idee voor jullie is

is een ombouw maken voor het terra of het terra in een kast plaatsen dat zal al heel veel schelen

ik vind 14 namelijk wel erg laag en zou dan de mat nog maar aan houden tot je wat beters hebt bedacht

ik zou eens kijken of je de warmte langer kan vast houden in het terra

een betonplex terra zou voor jullie huis wel ideaal zijn dit houd de warmte beter vast dan glas

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi GBF ,

 

Het is een optie om wat om het terra te maken ,even aan Peet door geven ,het is hier echt heel koud wij betalen voor gas en licht per maand 270 euro ,en dan nu de bakken erbij !!!hou m'n hart vast voor de afrekening ,zodra de jongens ook het huis uit zijn ,zijn wij hier vertrokken ,want die gebruiken natuurlijk ook aardig wat , computers tv,was douche ,en het is een vrij groot huis met 3 verdiepingen ,,,,, maar in de zomer 6 weken per jaar is het hier heerlijk het enigste voordeel :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×