Jump to content
Maxximum

Forum Reptie-farm

wat vinden JULLIE van het Forum?  

96 members have voted

  1. 1. wat vinden JULLIE van het Forum?

    • gaat wel, is eigenlijk niets nieuws.
      2
    • best leuk, lekker rustig.
      5
    • ziet er goed uit, hier kom ik vaker.
      50
    • het beste forum allertijden!
      29


Recommended Posts

ja mensen ook de poll haal ik even omhoog

wie nog niet gestemd heeft kan dit las die wil doen op de eerste pagina van dit topic

laat ons weten wat vind je van dit forum???

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi

 

zo als jullie hebben gemerkt word het steeds iets drukker :D:D:D

dat is alleen maar BETER :o

vint het het beste forum en gezeligste forum wat er is ga hiet NOOIT meer weg hahahahaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik ben hier gekomen via een ander forum en door een reactie op dit forum van mij die achteraf niet helemaal terecht was.

Ik werd netjes door een moderator van dit forum op mijn fout gewezen en moest hem redelijkerwijs gelijk geven.

Een forum wordt niet gemaakt door de moderators maar door de bezoekers/leden.

Zeiken over wat er mis is is erg gemakkelijk, maar door op een positieve manier te posten kun je een beginnend forum beter helpen dan door enkel fouten te zien.

Ik ben blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

Leer van de mensen met baardjes en help de mensen met andere dieren als ik kan.

De sfeer is hier goed en er worden geen mensen afgezeken.

Ik kom hier graag en reageer als ik meen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Mijn toetsenbord deed het niet meer , mijn muis nog wel en daarom (na het opnieuw opstarten van mijn pc) de rest.

 

 

Ik reageer als ik meen dat ik wat aan het onderwerp bij te dragen heb.

Bij baardagamen zelden (omdat ik hier nog enkel leer ) bij andere dieren wat vaker.

Ben met wat andere mensen bezig met een site enkel gericht op spinnen en zie nu ook pas de moeilijkheden van het opzetten van een goede site met forum.

Naar mijn mening is deze best goed.

 

Groeten Smeff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik weer, ik zwam een heel eind weg en vergeet waarover het eigenlijk gaat.

Ik vind dit forum zeer de moeite waard.

Informatief en vooral niet belerend.

De leden gaan op een normale manier met elkaar om.

Iedereen is een keer begonnen en had "domme"vragen.

Hier worden "domme"vragen niet meteen als dom afgedaan en geen mensen afgezeken.

Ik heb er geen spijt van dat ik hier terecht ben gekomen en kom met plezier af en toe kijken of ik wat kan leren of iemand advies kan geven.

 

Groeten Smeff.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb als webdesigner en webapplicatie programmeur uiteraard kritische puntjes met betrekking tot de layout en functionaliteit van Reptie-Farm; maar het belangrijkste is dat de website zelf boordevol nuttige informatie staat, het forum heeft een vaste regulaire ledenbasis, en de sfeer is hier beter in vergelijking met tig andere fora.

 

De inhoud van de website blijft nog steeds het belangrijkst, daar dat immers hetgeen is wat bezoekers aantrekt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ik wil toch even vermelden dat dit een top forum is waar men heel vriendelijk is en bereid om goeie uitleg te geven dus doe zo verder en dan kan het enkel nog beter worden.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel info en je krijg snel antwoord.

ik heb dus net gestemt op een na de laaste, hahaha.

Ga zo door..............

 

xjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK VIND DIT FORUM HEEL GEZELLIG,EN KOM ER ELKE DAG WEL EEN PAAR KEER OP KIJKEN ,DOOR DE ANTWOORDEN OP VRAGEN VAN ANDERE LEER JE ZELF OOK WEER

 

DE MENSEN ZIJN VRIENDELIJK EN SPONTAAN ,EN ZOALS AL EERDER DOOR ANDERE GEZEGT IS JE WORD NIET AF GEKAT ALS JE IETS VERKEERD DOET .OF IETS NIET BEGRIJPT :unsure: NEE IK HOEF GEEN ANDER FORUM MEER !! BLIJF WEL LEKKER BIJ JULLIE ,,ER IS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

 

Ik heb op de laatste gestemd.

Ik vind hier veel goede informatie en heb hier erg veel geleerd.

Ook vind ik dat je hier snelle antwoorden krijgt en nooit word afgezeikt.

 

Alleen heb ik zelf momenteel effe weinig tijd zijn hier druk aan het opruimen enzo.

En ik ben 16 februari bevallen van ons derde kindje.

Ik hoop dat ik binnenkort weer meer tijd heb :D

 

Liefs Diana

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier ook maar weer een berichtje

 

ik kom hier nu dagelijks

waarom ja gezellige mensen

sirieus gezellig doel gericht etc

 

ik kwam vaker op de site voor informatie etc voorheen kwam ik op het wel bekende RF forum maar daar hangt naar mijn idee een suf en licht vlambaar sfeertje (regelmatig)

 

dus jah zoals ik al zei leuk gezellig en sirieus :P

 

M.v.G. edje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het een zeeer goed forum. de juiste informatie voor je reptielen. en het is er altijd gezellig :DB) dus van mij krijgen jullie de stem: ziet er goed uit, hier kom ik vaker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het echt een geweldig forum.

Het is dan ook het eenigste forum waar ik regelijkmatig op vertoef

 

Je komt er echt alles te weten wat je wil

en je krijgt op al je vragen een goed antwoord

:ph34r:

 

grtzzz Jama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ik ben niet zo'n forum-beest. Zo af en toe heb ik wel eens deelgenomen aan andere fora (geen reptielenfora overigens), maar kon eigenlijk nergens echt mijn draai vinden. Heel vaag allemaal, ook nietszeggende berichten. Heel veel msn-taal. Dus toen ik een maand geleden op dit forum terecht kwam was ik heel aangenaam verrast. Dit is echt het beste forum aller tijden. En ik heb ook al reclame voor jullie gemaakt. Ik werk bij een beginnend bedrijf dat een website aan het opbouwen is, met daarin o.a. een forum. Men vroeg aan het personeel of wij weleens deelnamen aan een forum, en wat onze ervaringen waren. Dus ik riep meteen, JA... IKKE, REPTIE-FARM. En mijn bazin is gaan rondneuzen en heeft al een hoop dingen opgeschreven die bij reptie-farm veel gebruikersvriendelijk zijn dan dat van ons (het is overigens een site voor a.s. moeders, moeders die net bevallen zijn, en moeders van jonge kinderen, dus geen concurrenten)

 

Ik ben een dagelijkse bezoeker, dagelijkse poster, en dat zal waarschijnlijk zo blijven. Het is idd wel lichtelijk verslavend, maar hey, ik rook en drink niet, dit is dan mijn verslaving!!!!

 

gr.

Christel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste forum aller tijden...!!! :D

Hier kan je zeer veel informatie vinden als je iets niet weet kun je dat vragen en er word meteen op gereageerd...

Vind het echt top hier kom ik zeker vaker

 

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je kruimeltjuh!

 

En natuurlijk iedereen die de moeite heeft genomen om te stemmen!

En als je nog niet hebt gestemd, het kan nog steeds!

 

Groeten,

 

Maxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi, ik ben niet zo'n forum-beest. Zo af en toe heb ik wel eens deelgenomen aan andere fora (geen reptielenfora overigens), maar kon eigenlijk nergens echt mijn draai vinden.

Dat is nu wel anders of niet Christel .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hey, ik rook en drink niet, dit is dan mijn verslaving!!!!

En gelukkig zijn er GEEN afkick klinieken

tegen een Reptie-Farm verslaving B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nu idd wel wat anders Monique, enne ook al zouder er afkick-klinieken zijn voor een reptie-farm verslaving, dan zouden ze me daar onder dwang naartoe moeten brengen en me daar in de boeien moeten slaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een opmerking over het forum. Ik neem aan dat jullie ook allemaal zo nu en dan die irritante ilead.track.it pop up krijgen. Ik kan me er echt aan ergeren. Nu blijkt het dat dit door de webstats4u counter onder aan op de pagina komt. Ik weet niet of jullie deze erg belangrijk vinden maar ik vind die pop up toch wel zo irritant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×