Jump to content
Sign in to follow this  
kevin&nathalie

Dit Vond Ik Op Marktplaats!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Abnormaal die prijzen. :o

 

Worden ze echt al gratis weggegeven. :huh:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja marc

ik heb er op gemaild

ga ze wel halen als ze me terug mailen arme beestjes

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gratis af te halen????

het iss dat ik mijn twee door ruilen heb gekregen maar bij

ons zijn ze in de winkel voor 45 euro s.......

post-23-1121758176.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in zeeland is E35,-/E45,- normale prijs ongeveer

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat nu een advertentie op marktplaats

van iemand die op vakantie gaat en daarom moeten zn nakweek kousenbandjes weg (marcianus of zoiets )

E5,- per stuk woonplaats maaseik

wie weet is het wat voor iemand hier

ligt vlak over de grens bij limburg zag ik

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

er zitten hier 2 winkels in de buurt die baardagamen verkopen,

 

ze vragen hier rond de 50 euro voor een baardje.

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

je meestal zit de prijs rond de 50 euro alleen als ze volwassen zijn is het nog hoger !

Maar er is zoveel nakweek op het moment .

Kijk maar op marktplaats je word er mee doodgegooit . Ik denk dat op elke pagina wel iets van 3x staat jonge baardjes aangeboden daarom gaat de prijs ook omlaag anders kom je er niet van af .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het niet heel gek hor als ze ze gratis weg doen als ik een hoop nakweek had en als je ze niet allemaal zelf kon verzorgen en je hoeft er niks mee te verdienen dan zou ik ze ook gratis wegdoen als iemand er dan wel goed voor kan zorgen

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het niet heel gek hor als ze ze gratis weg doen als ik een hoop nakweek had en als je ze niet allemaal zelf kon verzorgen en je hoeft er niks mee te verdienen dan zou ik ze ook gratis wegdoen als iemand er dan wel goed voor kan zorgen

dan moeten ze de eieren maar niet uitbroeden vind ik!!!

 

als je op voorhand niet weet of je ze wel allemaal kwijt

gaat geraken moet je er toch wel eens goed over nadenken hoor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het volledig met kevin eens

weer eens het spreekwoord bezint eer ge begint

mensen moeten er gewoon eens goed over nadenken

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik het helemaal mee eens maar kijk maar eens bij aangeboden daar staan er toch ook een heleboel op en het zullen er steeds meer worden al de baardjes die daar op staan die zal ook niet iedereen makkelijk verkopen als het er steeds meer worden en dan als je een grote nakweek hebt wordt het erg lastig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen willen op vakantie he...dan moeten alleen dieren weg, of het nou reptielen zijn of honden en katten het moet weg. :o

 

Zulke mensen zal ik nooit kunnen begrijpen.

 

Gr teiggie :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
QUOTE (Nathan @ 22 Jul 2005, 12:27)

ik vind het niet heel gek hor als ze ze gratis weg doen als ik een hoop nakweek had en als je ze niet allemaal zelf kon verzorgen en je hoeft er niks mee te verdienen dan zou ik ze ook gratis wegdoen als iemand er dan wel goed voor kan zorgen

 

 

dan moeten ze de eieren maar niet uitbroeden vind ik!!!

 

als je op voorhand niet weet of je ze wel allemaal kwijt

gaat geraken moet je er toch wel eens goed over nadenken hoor!!!

 

Das wel gek, er wordt op dit forum ook diverse tips gegeven voor het nakweken van de baardagamen. Vinden we het gek dat er zoveel baardagamen voor een lage prijs worden aangeboden terwijl we met zijn allen daar ook debet aan zijn. Bergijp mij niet verkeerd, ik vind het ook a-sociaal maar kan me ook goed indenken dat iemand het leuk vind om een keer een legsel uit te laten komen om te kijken of het lukt. En met de vakantie periode lijkt het altijd erger te worden.

Groet, Marco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we geven wel tips maar ook tig keer een waarschuwing van bezint eer ge begint

iedereen die een man en vrouw aan wil schaffen waarschuwen we voor de gevolgen

en dat mensen een keer een legsel willen is niets mis mee

maar als je bij voorbaad weet dat je de jongen niet kwijt kan broed ze dan niet allemaal uit

ik vind dat mensen vaak maar zoiets hebben van ach we zien wel

als een dier ziek word realiseren ze dat er helemaal geen goede arts in de buurt is

en als ze jongen hebben dan weten ze niet wat ze er mee aan moeten

mensen moeten er eerder over nadenken vind ik persoonlijk

maar net zo goed bij een hond ,kat, slang als aan een baardagaam

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou wel heel vreemd zijn als er hier geen advies gegeven zou worden over nakweek en eierleg.zelf heb ik er geen behoefte aan,ik broed niks uit.maar het is wel echt vreselijk wat voorn handel dit soort diertjes zijn.en niet alleen beardies de lijst is lang.helaas faalt de wet weer eens,nou ja wat heet wet als het om kinderen en dieren of oude mensen gaat.nou ja,ik ga weer eens doordrammen dus stop maar gauw,

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ben ik echt boos hoor. :P

het schiet niet op,maar als je wilt kan je een bak met een koppel boas of beardies ruilen tegen een poes met papieren en alles,het ziet er prachtig uit hoor,maar toch.

ik krijg de neiging om ze wat te vertellen,oja dan ook maar gelijk de gene die een gitaar of twee in de ruilaanbieding hebben.

maar goed is verloren energie ;)

het zou niet zo moetten kunnen zijn echt niet.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet normaal meer he

ok het is een mooie kat maar om die te ruilen tegen baardagamen slaat nergens op

dat je je kat weg doet omdat je allergisch bent bijvoorbeeld en dat je later aanb reptielen begint ok

en dat je een man baardagaam wil ruilen voor een vrouw dat gaat er bij mij ook nog in maar een kat voor slangen of baardjes????????????????

belachelijk

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle argumenten die jullie aanvoeren kloppen allemaal. Ik ben het daar ook mee eens. Maar ook ik probeer een wel eens een legsel uit te broeden en weet niet of het lukt, meegenomen als het wel lukt, jammer als het mislukt maar geen probleem, en of ik ze kwijt kan. Ik hoef er niet aan te verdienen.

Nogmaals is het a-sociaal dat er zo over dieren wordt gedacht en worden behandeld.

Zelf ben ik ook op zo'n manier aan mijn baardagamen gekomen. Iemand die er niet te veel tijd in wilde steken en zijn zoon die er niet naar omkeek.

 

Groet, Marco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 van mijn 2 mannen had ik ook gratis aangeboden op marktplaats nadat hij al lang op marktplaats stond. Hij moest weg omdat hij niet langer in 1 bak met zijn broer gehouden kon worden.

 

Maar gelukkig verhuist hij nu naar vrienden, dan weet ik tenminste zeker dat hij goed terecht komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een raskat met papier moet je altijd mee uitkijken, de meesten zijn wel ziek, raskatten zijn niet zo sterk.

 

Maar een dieren ruilen voor een ander dier, vind ik niks, het zijn geen kauwgom plaatjes. :angry:

 

GR teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

er staat nu ook weer een leuke advertentie op marktplaats

blauw met zalmkleurige baardjes <_<

je snapt al dat er geen foto bij staat ;)

ze vragen er maar E10,- voor

wel goedkoop voor een nieuwe kleurlijn :huh:

typisch een voorbeeld met ik moet een naampje met een leuk kleurtje plakken

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×