Jump to content

Recommended Posts

Heel mooi dier heb je daar :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb op een ander forum ook onze trans leatherback gepost en verkreeg erop deze reactie,

 

 

Silkback en leatherback is dezelfde mutatie (silk homo en leather hetero) en ik blijf erbij dat dit soort mutaties wreed zijn en wat mij betreft verboden mogen worden.

Kleurtjes ben ik ook geen fan van; maar heeft in de meeste gevallen weinig negatieve gevolgen voor het dier, dit soort structuurmutaties zijn gewoon schadelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb op een ander forum ook onze trans leatherback gepost en verkreeg erop deze reactie,

 

 

Silkback en leatherback is dezelfde mutatie (silk homo en leather hetero) en ik blijf erbij dat dit soort mutaties wreed zijn en wat mij betreft verboden mogen worden.

Kleurtjes ben ik ook geen fan van; maar heeft in de meeste gevallen weinig negatieve gevolgen voor het dier, dit soort structuurmutaties zijn gewoon schadelijk.

Hoi Maarten,

 

Niets van aantrekken wat ze op dat andere forum zeggen. Het enige wat ik

zie op die foto's is een heel mooi gezond baardje waar je heel trots mag op

zijn. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb op een ander forum ook onze trans leatherback gepost en verkreeg erop deze reactie,

 

 

Silkback en leatherback is dezelfde mutatie (silk homo en leather hetero) en ik blijf erbij dat dit soort mutaties wreed zijn en wat mij betreft verboden mogen worden.

Kleurtjes ben ik ook geen fan van; maar heeft in de meeste gevallen weinig negatieve gevolgen voor het dier, dit soort structuurmutaties zijn gewoon schadelijk.

hmmm en diegene is een geleerd professor?? waar baseert hij zijn verhaal op dan.... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb op een ander forum ook onze trans leatherback gepost en verkreeg erop deze reactie,

 

 

Silkback en leatherback is dezelfde mutatie (silk homo en leather hetero) en ik blijf erbij dat dit soort mutaties wreed zijn en wat mij betreft verboden mogen worden.

Kleurtjes ben ik ook geen fan van; maar heeft in de meeste gevallen weinig negatieve gevolgen voor het dier, dit soort structuurmutaties zijn gewoon schadelijk.

goed zo,ieder zijn eigen meening van wat mooi is en wat niet

 

hoop dat er nog veel zijn die deze niet mooi vinden :rolleyes:

dan zijn ze goedkoop,en kan ik deze knaperts ook betalen :cheer::cheer:

 

ikzelf vind hem zeeeeeeeeeeeeeeer mooi

 

elk heefd er zijn eigen meening over wat toelaatbaar is en wat niet,al zijn er die ook op alles een negatief beeld kunnen plakken

zuurpruimen zitten overal

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt hoor, je hebt altijd mensen die iets te zeggen hebben en eigenlijk heeft Erwin gelijk... Nogal een geluk dat niet iedereen alles even mooi vindt.

Dikwijls kan het ook een vorm van jaloezie zijn... ZO is er ook veel commentaar op de silcks van MArc maar ik denk dat er vele jaloers zijn dat ze ze zelf nog niet gekweekt hebben ofzo.

 

Het is een prachtig baardje dat zeker en vast gezien mag worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu beginnen ze al baardagaamen te vergelijken met het kweken van honden, :D

het gaat echt wel ver daar,maar gewoon laten doen zeker :D wij als baardagaam houders weten wel beter :cheer:

reptielenforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebt gesprek eens gelezen, jullie blijven nog goed kalm ikzelf zou dat niet kunnen :D denk da die mensen gewoon jaloers zijn dat zij niet zo een pracht dier kunnen hebben ;)

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites
hebt gesprek eens gelezen, jullie blijven nog goed kalm ikzelf zou dat niet kunnen :D denk da die mensen gewoon jaloers zijn dat zij niet zo een pracht dier kunnen hebben ;)

 

mvg mike

ja op het forum blijven we nog beleefd hoor,anders heb jij het gedaan en dan word je eraf gegooid,maar ik blijf daar zelf niet kalm bij hoor en tamara ook niet :D,kan wel maar dan moeten ze zo nog niet doen vin ik,maarja ;)

 

 

grtz maarten

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ,iedereen mag z,n mening hebben toch,al vind ik de je het wel netjes moet houden.

zelf had ik mijn twijfels over deze dieren,maar wat zijn ze toch prachtig,en dit is een zeer mooi exemplaar,niet voor idereen weggelegd,en niet iedereen zal er zulke goede kunnen verzorging geven.

mogen jullie er maar lang van mogen genietten.(en wij ook een beetje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ anita

ik vind dat ik mij heel hard heb kunnen inhouden,maar zoals ze zeggen,verstand komt met de jaren zeker he :lol:,We hopen er zeker heel lang van te mogen genieten en natuurlijk jullie ook een beetje he :P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Maarten ,

 

wanneer gaan jullie daar eens een foto van een silkback plaatsen want ben dan wel eens benieuwd hoe ze daar op gaan reageren :blink: en laat ons dan wel iets weten h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook even gelezen :shout: Als die man een grotere zeikerd tegen komt als hij zelf dan schiet hij hem dood. :shoot: Man o man wat is die irritant zeg pffffffffffff Daar springen toch spontaan de tranen van in je ogen. Ik vind het knap dat je zo rustig heb weten te reageren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gerrit,ja heb gezegt ik post daar niets meer van baardagamen,heb echt geen zin meer in dat klein kindjes gedoe :),

@cindy,ja heb me hard moeten inhouden hoor,maar beste is dat is een persoon van 14j en nogmaar een jaar bezig met reptielen,dus veel ervaring hebben ze niet maar heb nog wat gediscuseerd op de mutatie kweek zal de link eens geven :)reptielenforum

en bedankt voor al de leuke reacties

 

groetjes maarten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Maarten,

 

Allereerst, prachtig baardje. :rolleyes:

 

Heb het topic gelezen op het andere forum, welke op slot is.

 

Heb daar een nieuw topic geopend.

 

Vorig jaar zijn wij op diverse forums bedreigt en uitgemaakt omdat we Silkbacks hadden gekweekt.

Zelfs per mail werden we uitgemaakt voor dierenmishandeling.

 

Het ergste vind ik dat sommige zogenaamde ''experts'' hier hun commentaar

op geven.

De meeste van deze zogenaamde ''experts'' hebben deze dieren nog niet

eens in het echt gezien.

 

Verder maak ik mij er eigenlijk niet meer druk om.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Maarten,

 

Allereerst, prachtig baardje. :rolleyes:

 

Heb het topic gelezen op het andere forum, welke op slot is.

 

Heb daar een nieuw topic geopend.

 

Vorig jaar zijn wij op diverse forums bedreigt en uitgemaakt omdat we Silkbacks hadden gekweekt.

Zelfs per mail werden we uitgemaakt voor dierenmishandeling.

 

Het ergste vind ik dat sommige zogenaamde ''experts'' hier hun commentaar

op geven.

De meeste van deze zogenaamde ''experts'' hebben deze dieren nog niet

eens in het echt gezien.

 

Verder maak ik mij er eigenlijk niet meer druk om.

 

Groetjes Marc

mercie marc,bedreigen das wel heel ver gaan,ja meestal is dat zo of mensen die nog niet lang in het vak zitten,maar ik ga me er ook niet meer druk in maken hoor,tog verloren moeite :)

 

 

groetjes maarten

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol marc,we gaan we veel gasten krijgen nou!

 

maar laten we dus nog even benadrukken,iedereen word gerespecteert in hun mening,en we houden het netjes hier,en als je echt off topic wil gaan,log je in,stel jejezelf even voor,en open je een nieuw topic!

wil je persoonlijk gaan worden doe je dat via een pm!

(voor de gene die zich aangesproken voelt)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier krijg je tenminste wel de verdiende reacties :D

die gerith (van reptielenforum :lol: )dat is zo een %$@# en hij snapt et allemaal niet zo :lol:

hoi

het is dus niet zo dat we hier allemaal samen zijn omdat we het zelfde denken,maar leuk dat je jezelf hier kan vinden.

maar stel jezelf ook nog even voor oke,zodat wij weten met wie we te doen hebben,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier krijg je tenminste wel de verdiende reacties :D

die gerith (van reptielenforum :lol: )dat is zo een %$@# en hij snapt et allemaal niet zo :lol:

Hier zijn ze het ook niet altijd met elkaar eens hoor, maar respecteren elkaars mening gewoon en wordt er op een volwassen manier met elkaar om gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Los van de discussie of het nu wel of niet mooi is (m.b.t. de Silkback's) is er wel degelijk een andere discussie te rechtvaardigen m.b.t. de Silkback's ....

80 van de 100 aangeboden Silkback's zijn gekweekt uit IT Leatherback x IT Leatherback ... wat maximaal 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×