Jump to content
Sign in to follow this  
erwin

Hoe Op Het REPTIE-FARM FORUM Terechtgekomen

hoe zijn jullie hier terecht gekomen  

29 members have voted

  1. 1. hoe zijn jullie hier terecht gekomen

    • via mond reklame
      6
    • via het internet
      16
    • via beurzen
      1
    • via flyer
      0
    • via de reptie-farm stikker
      1
    • andere
      4


Recommended Posts

wijzelf hadden een tweedehands terrarium overgenomen,waar een REPTIE-FARM stikker opzat

 

toen we op de beurs van lebbeke de reptie-farm stand zagen zijn we in gesprek geraakt met mark

deze verwees ons voor verdere vragen naar het forum

eerst enkele weken meegelezen,en dan maar ingeschreven,daar we al vlug meer gekleured baardjes zochten

 

zo zijn wij hier verzijld geraakt :wub::rolleyes:

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

na de sluiting van het forum van thechullaranche zocht ik op internet naar een goed alternatief voor verdere vragen, deze vond ik hier op deze site. na enkele weken meelezen als Erwin dan toch maar aanmelden en voila....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst overal wat inlichtingen gezocht en dan met vier baardagmanen begonnen en twee terrariums .Steeds verder op het net gezocht om meer en meer te weten te komen over de verzorging van de beestjes en zo dit forum gevonden ,zeer tot mijn voldoening

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had al een tijdje baardjes en zat daarom vaak op internet.

eerst kwam ik op een ander forum...helaas was het na een tijdje niet zo gezellig meer. het was een algemeen reptielen-forum en het ging er soms grinnig aantoe!

toen ik op internet zat kwam ik Reptie-farm tegen. Eerst heb ik ook een beetje meegelezen tot ik reptie-farm tegen kwam op de beurs ... en nu hang ik hier nog vaak rond (ook om eens te lezen)

en via reptie-farm heb ik ook veel mensen leren kennen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben hier terecht gekommen via erwin nadat ik al paar baardjes had zitten , en dan heeft hij mij doorverwezen naar de forum om nog meer ervaringen op te doen omdat ik ook nog maar even bezig was . en vanaf dan zit ik hier ELKE dag op de forum :D thuis kommen vant werk pc aan en op de forum :lol:

 

geweldige site :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals sommigen misschien al weten ben ik van kinds af aan bezig met reptielen (hagedissen) en amfibie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op het forum terecht gekomen via het zoeken op internet. Ik heb op verschillende forums gezeten, maar nergens is het zo goed als hier. Hier heb ik verschillende mensen leren kennen en zo bleef ik ook maar terug komen.

Eerst heb ik vaak meegelezen en dacht ik van oei zou ik dit wel durven vragen of dat, ik was bang dat ze mij hier gingen uitlachen... MAar dit is ook zeker nooit het geval geweest, hier stonden ze steeds paraat om vragen te beantwoorden en dat is de dag van vandaag nog steeds zo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op het forum terecht gekomen door gewoon even te googlen.

 

groetjes cindy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben hier terecht gekomen door enkel jaren geleden op de beurs in Lebbeke mij eerste koppeltje baardagamen aan te schaffen en deze kwamen natuurlijk van reptie-farm ;)

Eerlijk gezegd kwam dit door mijn kinderen dat ik ben begonnen met baardagamen te houden want had ervoor enkel kameleons en heb nu reeds een grote verzameling aan baardjes zitten en wil ze voor geen geld ter wereld meer ruilen voor andere reptielen :lol:

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×