Jump to content
Sign in to follow this  
jose

Bij Een Fokker Of Bij Mensen Thuis?

Recommended Posts

Kun je het beste een baardagaam ( of elk reptiel ) bij een fokker halen of kan het geen kwaad om er een te halen bij mensen thuis die er "spijt" van hebben?

Wat raden jullie kenners aan?

Ik ben beginner en wil er goed aan beginnen.

Graag jullie ervaringen hierover.....

 

 

grtjs jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

beide kan natuurlijk vind ik,want je moet bij beide een mestonderzoekje laten doen na een paar weken.

maar bij ,mensen thuis ,,na spijt

Share this post


Link to post
Share on other sites
beide kan natuurlijk vind ik,want je moet bij beide een mestonderzoekje laten doen na een paar weken.

maar bij ,mensen thuis ,,na spijt

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je echt een kleintje neemt,zo rond de 8 a 10 weken,neem je er beter 2,want dan kunnen ze nog veel van elkaar leren.

wat voer betreft,vanaf dag 1 wennen aan groente,andijvie is altijd goed,eten ze dat nemen ze makkelijker later wat anders. levend zijn krekeltjes altijd goed,en die komen in verschillende maten,maar een flink dier van 2 maanden neemt ook al wel een morio,maar die moet je zeker eerst gluten,met een vit ,zodat de voedings waarde omhoog gaat.dan zijn er bufflao wormpjes,of je gaat zelf dubia kweken,dan heb je altijd verschillende maten om te voeren.

maar om te beginnen kan je vind ik beter een wat ouder dier nemen,dan ken je het karakter al,enben je zeker van het geslacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je echt een kleintje neemt,zo rond de 8 a 10 weken,neem je er beter 2,want dan kunnen ze nog veel van elkaar leren.