Jump to content
Sign in to follow this  
vanessa22

Kleintjes Zijn Weg...

Recommended Posts

ik heb altijd een dubbel gevoel als de kleine weggaan,aan de ene kant ben je er na een paar maanden blij mee dat ze vertrekken,aan de andere kant is het zulk leuk spul,en idd leven in huis.

en zoals je weer gemerkt heb,het valt niet mee om met lege handen weer thuis te komen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd anita het deed raar dat ik ze af gaf aan joeri van de gekko reptiles in lier...zo de laatste keer dak ze zag...maja ik kan ze helaas niet allemaal bijhouden want dan gooit mijn ventje mij buiten denk...ik heb er al eentje mogen houden van men kweek das goed h

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,van m,n eigen nakweekjes heb ik er nooit 1 gehouden,maar de shop eigenaar in olen was er fier mee,een legsel verkocht op 2 dagen,ja,dan ben je toch weer trots he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is altijd jammer als je ze weg moet doen, maar wel gaaf dat je weer iets nieuws mee terug hebt meegenomen ;)

moet je maar is foto van posten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doet idd altijd raar om de beestjes waar je zo voor gezorgd hebt te moeten afgeven. Maar na een paar dagen is dat rare gevoel al wel weer weg :rolleyes::)

 

Zeker als je weet dat ze goed terechtkomen. Als ze naar een winkel gaan weet je dit natuurlijk niet.

 

Tijd om je met iets anders bezig te houden dan :D

 

Nog veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×