Jump to content
marvin

Zomerfoto Rossi

Recommended Posts

het was vandaag een super mooie en warme dag, des te meer een reden om Rossi een tijdje mee naar buiten te nemen B)

 

Groetjsss B)

post-30-1250705460.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahaha,monsterlijk is hij!

maar nu heb je hem vast,hoe ging het loslopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ging heel goed gisteren in de hand houden! ik heb ong. 3 kwartier vast gehad zonder problemen. zn bek ging zelfs open met zn tongetje eruit om de warmte weg te laten!

 

hahaha, los laten lopen???? :blink: ik weet niet of dat zo slim idee is bij hem, ik heb geen idee wat hij zal doen als ik hem los laat lopen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

loslopen met reptielen is best wel gewaagt, ik had het met een calyptratus kameleoen gedaan ging perfect bleef rustig op takje zitten enz, maar toen ik even naar wc moest en terug kwam was die spoorloos

heb ik zeker 3 uur lopen zoeken toen vond ik hem 5 struiken verder, hij kon gelukkig niet ver weg zijn had daar speciaal opgelet maar die beestjes zijn echt slim

Share this post


Link to post
Share on other sites
het ging heel goed gisteren in de hand houden! ik heb ong. 3 kwartier vast gehad zonder problemen. zn bek ging zelfs open met zn tongetje eruit om de warmte weg te laten!

 

hahaha, los laten lopen???? :blink: ik weet niet of dat zo slim idee is bij hem, ik heb geen idee wat hij zal doen als ik hem los laat lopen...

hij is nog jong,je zou een fretten tuigje kunnen proberen,

maar als hij de benen neemt hou je hem echt niet bij,heb je hem eindelijk bij de staart draaien ze rond als een krokodil.

heftig hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×