Jump to content

Recommended Posts

de eerste 2 kleintjes dartelen al in hun terra.

op de foto is het nog niet duidelijk te zien maar ze hebben een mooi kleurtje. :D

 

 

96351853.th.jpg

 

84765904.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn er nu 5 een baardje steekt zijn kopje uit het ei maar dat is al vanaf gister en hebben hm een heel klein beetje geholpen maar ik ben bang dat hij of zij het helaas niet gaat redden :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

nog geen reden tot paniek,het kan soms echt wel 24 uur duren,de navelstreng het zakje waar ze mee vastzitten aan het ei moet eerst geabsobeert worden,daar leven ze de eertste dagen van,en dat kan duren,niet te veel helpen,dan gaan ze in de stress.

maar ze zijn beeldig hoor!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

nog geen reden tot paniek,het kan soms echt wel 24 uur duren,de navelstreng het zakje  waar ze mee vastzitten aan het ei moet eerst geabsobeert worden,daar leven ze de eertste dagen van,en dat kan duren,niet te veel helpen,dan gaan ze in de stress.

maar ze zijn beeldig hoor!!!

Een vriendin van mij cq buuf die heeft de ervaring gelukkig in huis ik heb haar erbij geroepen om het beestje een klein beetje te helpen ze heeft het gedeelte op zijn rug een stukje opengescheurd zodat het beestje iets meer ruimte heeft. ze zei het al ik doe het op het gedeelte van zijn rug ivm met die navelstreng. Ook zij zei ik hoop dat hij het gaat redden nu. hij/zij zal het nu verder op eigen kracht moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OVERAL AFBLIJVEN

 

niets helpen,zo doet u meer schade dan goed

 

deze die geholpen worden,redden het meestal niet

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd daar mooie beesjes hoor.

 

groetjes wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
OVERAL AFBLIJVEN

 

niets helpen,zo doet u meer schade dan goed

 

deze die geholpen worden,redden het meestal niet

 

groetjes

erwin&sonja

deze redde het zowiezo al niet alleen erwin hij lag al vanaf gistermiddag zo eenigste wat ze gedaan heeft is het bovenstukje ietsje ingescheurd zodat zijn schoudertjes/hoofdje wat ruimte hadden rest moet hij echt zelf doen. Ik ga zo weer kijken bij de eitjes. ik laat jullie wel weten hoe het met het kleintje gaat en of hij/zij het gered heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheer: het kleintje heeft het gered en darteld vrolijk rond in de terra en kijkt helder uit zijn oogjes. ik hou hem/haar wel goed in de gaten de komende dagen :D en het is het mooiste baardje tot nu toe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de uitkomst :cheer:

Succes met de verdere opkweek ;)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pff we zitten nu op dinsdag en ben al vanaf zaterdag avond in de weer met de eitjes er zijn er nu pas 11 van de 27 nog 16 te gaan..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

geniet nog van de rust,

het laatste legsel hier was van 16-6 tot 04-7 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×