Jump to content
Sign in to follow this  
Nath86

Vrouw Met Erg Laag Gewicht

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Ik heb gister mn dieren gewogen, en mn man weegt ruim 500gr, Draak 1 van de vrouwen 390gr ong. en Angie mn andere vrouw weeg nog mar 280gr, ze eet als een gek, heeft 2 weken geleden mestonderzoek gehad, niets gevonden, heeft wel een kuur gehad omdat ze steeds moest boeren, en zichzelf opblies met lucht, is inmiddels over, maar ze weegt bijna niet meer. Ze is wel erg levendig ze is eerder wakker dan de lamp en gaat later slapen, en de lamp is aan van 08:00uur tot 22:00uur, en de uv van 11:00uur tot 19:00uur.

Nu is ze wel vrij klein van stuk net 40cm maar toch.

 

Ze eet veel krijgt dagelijks haar groente en om de dag levend, iedere zondag krijgt ze vitamines, en 2x per week mineral all, en calcium.

Ook heeft ze een goede uv lamp hangen, naam is me ontschoten, volgens mij zoo-med maar weet niet cker in ieder geval ene gedraaide spaarlamp achtig <_<

 

Wat doe ik dan verkeerd dat ze zo klein en mager blijft, ze is al 2 jaar.

 

Wat miss het probleem is dat ze al 4x dit jaar onbevruchte eitjes heeft gelegd...

Dit vergt wel veel energie van haar, maar ik dacht dat ik dat wel voldoende aanvulde nadien...

 

Iemand een idee, zelfs de dierenarts wist het niet :S

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

net als mensen zit er natuurlijk ook verschil in de baardjes!

ze is al bijna 10 cm kleiner dan de andere denk ik,en als ze medicijnen heeft gehad kan het duren voordat ze echt helemaal weer inorde is,vooral met anti biotica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Repti, ik weet het niet uit mn hoofd geloof nutri-bird, kan ook iets heel anders zijn hoor haha, zal vanaaf ff op het flesje kijken, het iig aangelengd met water dat wel...

 

Moest 10 dagen lang 1 druppel per dag geven. Maar dit was al de 3de keer dit jaar dat ze dit had :S en dat terwijl ze niet meer los rond mag lopen in huis vanwege de tocht en dr terra staat op een tocht vrije plek :s dus snap er niets van...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×