Jump to content
Sign in to follow this  
vanessa22

Eitjes Hebben Natte Plek Precies

Recommended Posts

ik heb nu sinds 14mei 6 eitjes in de broodstoof liggen, ze zien mooi wit maar ze hebben alle 6 aan zijkant precies vochtige plek(natte kringen precies) is dit normaal? ze zijn ook al beetje dikker geworden, vooral eentje is wel echt dik die heeft zo aan de zijkant een hele verdikking? is dit allemaal normaal of is er iets mis? men vorige legsel was niet bevrucht dus dit is eerste keer voor ons dat we ze uitbroeden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

tja ,wat is normaal,meestal als de eitjes op uitkomen staan krijg je vochtige plekjes.

wat voor een stoof heb je en hoe is de tempratuur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

60 dagen dus!

daar zijn ze nog niet,vallen er druppels op de eitjes,maak even een foto als je het niet vertrouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg mijn foto's niet op mijn pc...nee er vallen geen druppels op de eitjes want er zit een dekseltje op met 2 hoekjes afgeknipt . ze zitten in potje van krekeltjes met vermiculiet. voor derest zien ze er eigelijk wel goed uit ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien ze zwart achtig?

vocht kan ook zijn van dat ze uitkomen

heb dat hier toch gezien dat de eitjes dan vochtig worden van het breken van de schaal

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

eitjes die al met 3 weken uitkomen,het lijkt me sterk,met net nog geen 27 gr zit ik nu al over de 70 dagen

stuur mij even een foto plaats ik het wel voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het probleem is dat ik de foto's niet op mijn pc krijg...ik moet ze met mijn gsm nemen en mijn bluetooth op pc is stuk...ik kan hem wel naar je gsm door sturen als je wil. dit is mijn nr(verwijderd erwin) als je een sms stuurt dan stuur ik de foto er van door

Share this post


Link to post
Share on other sites
het probleem is dat ik de foto's niet op mijn pc krijg...ik moet ze met mijn gsm nemen en mijn bluetooth op pc is stuk...ik kan hem wel naar je gsm door sturen als je wil. dit is mijn nr(verwijderd erwin) als je een sms stuurt dan stuur ik de foto er van door

even wachten ,ik ben wat aan het regelen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×