Jump to content

Recommended Posts

zondag heeft mijn citrus het voor trans 26 eitjes gelegt en vandaag heeft mijn lichte wildkleur er ook nog eens 24 gelegt :cheer: hier blijft het wel bij want al mijn andere vrouwtjes zijn jonger dan jaar en half ;) benieuwt naar de uitkomst van de citrus :rolleyes:

 

mvg mike&tatiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat met de eitjes

verwen de vrouwtjes nu maar heel hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,je krijgt het druk als alles uitkomt;50 babys in 1 keer!

gefeliciteert met de succesvolle legsels,rust goed uit,want je gaat het druk krijgen!

en misschien ondertussen een extra kamertje maken,je zal de ruimte nodig hebben!

is dit de eerste leg,anders komen er in een maand nog zo,n 50 bij,en de maand erna weer,wow,dat zijn echt heeeel veeel babys.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol,je krijgt het druk als alles uitkomt;50 babys in 1 keer!

gefeliciteert met de succesvolle legsels,rust goed uit,want je gaat het druk krijgen!

en misschien ondertussen een extra kamertje maken,je zal de ruimte nodig hebben!

is dit de eerste leg,anders komen er in een maand nog zo,n 50 bij,en de maand erna weer,wow,dat zijn echt heeeel veeel babys.

de citrus komt van erwin en das het 2de legsel en mijn wildkleur heeft al eens legsel gehad maar voor hare winterslaap . maja ben mijn schuur aant ombouwen naar retielen kamer ( was stenen schuur alee zo platen isolatie tegen dan gyproc nu juist nog schilderen en nu nog afzuiging steken maar dat heeft erwin mij allemaal al perfect uitgelegt :cheer: staan nu al 2 kasten in ;) de grote 4 bakken boven elkaar van 125 lang op 60 breed op 40 hoog dan de nieuwe zijn 8 bakken van 60 lang op 60 breed en 40 hoog ;) en heb nog wat glazen terra's staan binnen :P maja zal druk worden maja hou mij er graag mee bezig ,

bedankt voor de reactie's al

 

mvg mike&tatiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mike ;)

 

Heb je deze nog van mij eigenlijk <_<

Als ik mij niet vergis ben jij Mike toch uit Lokeren waar ik verleden jaar een baardje heb geleverd <_<

In ieder geval succes met de nakweek :)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Mike ;)

 

Heb je deze nog van mij eigenlijk <_<

Als ik mij niet vergis ben jij Mike toch uit Lokeren waar ik verleden jaar een baardje heb geleverd <_<

In ieder geval succes met de nakweek :)

 

Grtzzzz :D Jo

ja deze heb ik nog altijd :D maar dat wilde ik u nog vragen was da wildkleur of ? want mijn vriendin heeft deze mee u geregeld toen , ik ga pas volgend jaar mee die kweken want dacht da deze nog jaar enhalf is zeker ?

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEFELICITEERD

 

GAAT GOED ZO TE LEZEN :D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Mike ;)

 

Heb je deze nog van mij eigenlijk <_<

Als ik mij niet vergis ben jij Mike toch uit Lokeren waar ik verleden jaar een baardje heb geleverd <_<

In ieder geval succes met de nakweek :)

 

Grtzzzz :D Jo

ja deze heb ik nog altijd :D maar dat wilde ik u nog vragen was da wildkleur of ? want mijn vriendin heeft deze mee u geregeld toen , ik ga pas volgend jaar mee die kweken want dacht da deze nog jaar enhalf is zeker ?

 

mvg mike

Leuk te horen dat je deze nog hebt :rolleyes:

Had ik je geen overdrachtsverklaring gegeven <_<

Dit was nakweek van 11/2007 en afkomstig van Buly (gold) http://www.pajorep.net/bully.htm en Sunshine (orange/wildkleur) http://www.pajorep.net/sunshine.htm

Hoe is haar naam, dan kan ik op je foto's eens kijken.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Mike ;)

 

Heb je deze nog van mij eigenlijk <_<

Als ik mij niet vergis ben jij Mike toch uit Lokeren waar ik verleden jaar een baardje heb geleverd <_<

In ieder geval succes met de nakweek :)

 

Grtzzzz :D Jo

ja deze heb ik nog altijd :D maar dat wilde ik u nog vragen was da wildkleur of ? want mijn vriendin heeft deze mee u geregeld toen , ik ga pas volgend jaar mee die kweken want dacht da deze nog jaar enhalf is zeker ?

 

mvg mike

Leuk te horen dat je deze nog hebt :rolleyes:

Had ik je geen overdrachtsverklaring gegeven <_<

Dit was nakweek van 11/2007 en afkomstig van Buly (gold) http://www.pajorep.net/bully.htm en Sunshine (orange/wildkleur) http://www.pajorep.net/sunshine.htm

Hoe is haar naam, dan kan ik op je foto's eens kijken.

 

Grtzzzz :D Jo

deze staat nog niet op de forum er staan er nog paar niet op ze :D zal er binnen kort eens werk van maken van ze er allemaal op te zetten. aja bedankt dan weet ik ineens alles weer want ben al de dieren op papier aant zetten dak alles wat kan bij houden nu, zal ze binnen kort eens trekken veel kleur heeft ze wel niet dermee da ik dacht dat wildkleur was maja heb schone man voor haar zitten

 

mvg mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja number two zit weer vol mee eitjes verwacht ze deze week nog :D erwin gaat nog gelijk krijgen dat ze tegen de 25ste nog eens ging leggen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 mei heeft ze weer 20 eitjes gelegt se :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×