Jump to content
Sign in to follow this  
vanessa22

Jaja Het Is Zo Ver!

Recommended Posts

jaja het is zover:) men vrouwke heeft net haar eerste eitje gelegd!!!! ik heb haar in soort curver box gezet in haar terra met vochtig zand, ze zat daar nu al 3uur in en khad haar er net eventjes uitgehaald terwijl ze dan 2minute later haar eerste eitje legde in het midden van de terra..heb haar direct terug in curver gezet en het eitje in broedkast gelegd! het is een mooi wit eitje:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Vanesse gefeliciteerd met de eitjes!

 

Veel succes met het uitbroeden ervan en verwen je vrouwtje nu maar lekker met veel lekkere dingen ze zal het nodig hebben.

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor haar eerste keer 10 eitjes!!! allemaal mooi van kleur, het ene wel wat groter dan het andere. en er zijn er 3een beetje ingedeukt/week van gevoel. maar ik denk wel dat het nog goed komt. ze heeft haar legkuiltje dichtgegooid en is nu al lekker aan het smullen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Vanessa ,

 

10 eitjes is wel niet veel en ben je er zeker van dat alle eitjes gelegd zijn en ze er geen meer opzitten heeft , toch even controleren voor alle zekerheid ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voel niets meer zitten haar buikje is zo plat als wat...ze was niet echt heel veel bijgekomen ook niet hoor toen ze zwanger was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd daar eindellijk is ze haar eitjes kwijd.

Verwen ze maar lekker hoor.

 

;) Wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik voel niets meer zitten haar buikje is zo plat als wat...ze was niet echt heel veel bijgekomen ook niet hoor toen ze zwanger was.

Hallo Vanessa ,

 

dan wens ik je proficiat met de eitjes en veel plezier om ze uit te broeden.

Ikzelf voel elke keer bij mijn vrouwtjes of er geen achtergebleven zijn want als dit moest gebeuren dan worden ze rot in het lichaam en zal je je baardje verliezen ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat met de eitjes!

 

Ook merk je het aan het eetgedrag als ze nog eitjes op moesten hebben zitten.

Dan eten ze niet zoals het hoort of zelfs niet.

Dit hebben wij al eens meegemaakt. Het waren loze eitjes, we voelden ze zelfs niet zitten maar merkten het aan haar eetgedrag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4eitjes zijn echt groot en echt mooi wit, 4zijn iets meer geel van kleur maar ook mooi van vorm wel iets kleiner , en 2zijn er beetje ingedeukt en ook meer geel van kleur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×