Jump to content

Recommended Posts

Hallo mensen,

ik had laatst wat foto's gepost van mijn baardagamen die aan het paren waren.. ik hoopte dat het goed was gegaan, maar niet helemaal dus.. ze is niet bevrucht ( er zat ook meer sperma op z'n poot denkik dan dat het in het vrouwtje is gekomen :P ) maar nu wou ik het opnieuw proberen, heb ze zo is overdags bij elkaar gezet voor een tijdje, dit gaf geen resultaat. toen heb ik ze snachts bij elkaar gezet en ze 4 dagen bij elkaar laten zitten. vrouwtje begon na het terug zetten flink te eten, maar dat komt waarsch. meer omdat ze geen hap naar binnen heeft geschoven in de tijd dat ze bij het mannetje zat.. dus het lijkt niet helemaal lekker te gaan. hebben jullie nog andere tips o.i.d.?

 

mvg Luuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij baardjes is het zowat als bij de mens in dit geval

 

niet alle mannen zijn vruchtbaar,en niet alle vrouwen kunnen bezwangerd worden

er is een klein percentage dat onvruchtbaar is

 

(niet dat dit bij uw baardje zo is hoor )

 

sommige mannen zien bepaalde vrouwen niet zitten ,en andere vrouwen kunnen ze niet met rust laten

ook baardjes mannen kunnen kieskeurig zijn

 

normaal word een baardje met het verlengen van de dagen meer actief

 

ook moeten baardjes mannen leren :rolleyes:

oefening baard kunst :rolleyes: (niet elk schot is in de roos)

 

onze lester heeft hier meer dan een jaar steeds andere dames voorgezet gekregen,en niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hij wordt helemaal gek als ik het vrouwtje bijv. voor zijn terrarium hou of als zij toevallig los loopt... dan klimt hij nog net niet via het glas omhoog.. en als ik haar erin zet dan grijpt hij haar meteen, alleen lijkt het daarbij te blijven... dus dat is jammer..maargoed ik zal binnenkort is proberen wat er gebeurt als ik hem bij haar in het terrarium zet..

bedankt erwin voor je reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier het zelfde gehad

mij hypo had keuze uit een citrus en een florida orange

Geen van beide trokken hem aan

Toen plots een nieuwe vrouw,

hij was er niet af te slaan en heb nu men 2de legsel

Probeer is met een andere of zoals je het zegt hem in haar bak stoppen

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P nou het gekke is dat ik dacht dat toen hij het voor het eerst voor mekaar had, hij idd helemaal los zou gaan zodra ze er weer bij zouden komen. maar dat lijkt niet helemaal het geval helaas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders stel ik voor dat je het hem eens voordoet,hem een blauw pilletje geeft of +18 films laat kijken :D:lol::lol: grapje natuurlijk

gewoon bij elkaar blijven zetten en kijken hoe het uitdraait,of desnoods eens een ander vrouwtje bij zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×