Jump to content
Sign in to follow this  
boa

Niels En Zijn Suri.boa's

Recommended Posts

ik ben Niels en hou vanaf mijn 12de al slangen, ik begon met een koningslang, kreeg 2 jaar later mijn eerste boa, heb mijn boa na 1,5jaar geruilt tegen een tijgerpython,wildkleur.die heb ik groot gebacht naar 2,5 meter en besloot toen om een albino tijgerpython te kopen. de heb ik ook tot 2,5 meter gebracht, en wilde hiermee ook gaan kweken,maar zag al snel dat ik de boa soort miste.ik heb al mijn slangen weg gedaan en heb toen een koppeltje surinaamse roodstaart boa's geruilt tegen 2 albino tijgerpythons, eentje van 2,5 en een van 1,5 beide mannen, waarvoor ik een vrouw en man terug kreeg, kweek klaar lengte is van de vrouw rond de 180cm en man 170cm.beiden slangen zagen er dun uit toen ik de beesjes ruilde. ik ben nu bijna 20 en denk ook veel te weten over de surinaamse boa''s maar weet nog lang niet alles.

 

Alle berichten met informatie is welkom.

 

mvg Niels

post-21-1117796177.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi niels zo te horen heb je al heel wat ervaring met diverse slangen soorten

en zo te lezen ben je er ook jong mee begonnen

waren je ouders of verzorgers ook reptielenliefhebbers???

ik hoop dat het je lukt met deze slangen te kweken

veel succes ermee

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey,

 

klopt ik was er vroeg bij met slangen houden, ik heb helemaal niks van mijn ouders meegekregen om slangen te houden sterker nog mijn ouders zijn er als de dood voor. na lang zeuren mocht ik 1 slang houden, en daarom hebt ik zoveel slangen gehouden omdat ik er telkens maar 1 mocht houden. nu ben ik eindelijk zover dat ik en man en een vrouw mag houden.

boa_9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Niels,

 

Leuk dat je je even hebt voorgesteld. :rolleyes:

 

Je was er inderdaad vroeg bij. ;)

 

Mooie foto's trouwens.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Niels ;)

 

welkom hier

over slangen weet ik niet zoveel <_<

dus laat maar komen zou ik zeggen

 

 

Grtzzz B) Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey welkom.

 

Ik vind het natuurlijk erg leuk dat je ook terra beesten hebt maar als ik je verhaal zo lees heb ik toch men twijfels. Wij hebben een agaam gekocht en zijn gewoon van plan om hem te houden tot hij dood gaat. Jij lijkt je slangen te zien als een of ander handels voorwerp want je hebt de ene voor de andere geruild en dan weer doorgeruild etc etc.

Wat is nu eigenlijk de achterliggende gedachte voor jou bij zo een beest.

 

Ik probeer je niet aan te vallen hoor ik weet dat zo veel mensen het doen. Ik snap alleen niet waarom mensen het doen, en hoop van jou antwoord te kunnen krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

Zoals u las mocht ik maar 1 slang houden, daarom heb ik verschillende slangen gehouden, omdat ik op zo'n jonge leeftijd (12)nog niet precies wist wat voor mij nou het meest geschikte diertje was. Ik ben zelf overal achter gekomen op het gebied van slangen met name boa's en pythons, ik ben het met je eens dat het dier wat je aanschaft ook een goede verzorging nodig heeft en niet na een aantal maanden verkocht of geruilt moet worden.maar in mijn geval kon het niet anders, en ik weet zeker dat de slangen die ik heb of gehouden heb een optiemale verzorging kregen/krijgen ze hebben altijd elke week eten gekregen en zitten in een groot ter. 170cmx0.70cmx0.70cm. 3 lampen met warmte mat met voldoende voorzieningen voor de beesjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×