Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Boa Constrictor

Recommended Posts

heb vorige week een boa constrictor overgenome,

kon em niet late ligge de meneer van wie die was durfe em er niet uit te pakke

slang is nogal sjaggie maargoed zat al een tijd zonder licht en en kreeg ook ma 1x in de 2 of 3 maande wat te eten erg dik is die niet

zal een paar foto's posten,

 

55456178.jpg

 

 

 

55456365.jpg

 

 

 

 

55456502.jpg

 

 

 

 

55456641.jpg

 

 

dat waren ze groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach hemel,de arme schat,hij ziet er vreselijk uit! mager hoor!

als je hem nu warm hebt zitten,zal ik even een zeurpiet zijn,maar hou hem uit de buurt van je andere dieren,en onsmet je handen ,hij zal onder de wormen en flagaten zitten. dus als tie poept,weg brengen.

maar het is al een groot dier hoor,prachtig! en mooi van je dat je je ontfermt heb over hem. wat mensen wel niet uithalen met levende wezens schande!!!!!

maar ja,voor de heb zijn ze dr effe stoer mee,bah.

succes met hem,en hou ons op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo'n mooi dier, en durven ze dat nog verwaarlozen ook, tis een schande.

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb em ook apart gezet, kon em niet daar laten,

erg dun is die dus dekn dat ik gewoon maar muizen voer niet te groot of dik ofzo

denk dat de slang zn ander halve meter is maar is moeilijk kijke.. want hij kust nogal graag...:P sproei ook best veel nou omdat ie bij de vorige eigenaar volgens mij al tijde geen water meer gezien had,

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed idee om hem niet gelijk vol te proppen,z,n darmen moetten weer op gang komen!

maar het is een lieffie he! kan je zo zien :cheer: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een grote waterbak gevuld tot de helft zal al voldoende zijn, sproeien in de terra doe ik bijna nooit, en ze doen het hier ook perfekt.

Bij mij liggen ze bijna constant in de waterbak.

Als hij of zij maar om de zoveel tijd eten kreeg, hoop ik dat je het dier snel aan het eten krijgt.

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke dat ga ik meteen doen, kijk wel bij mn ouwe in de kast voor een mooie schaal voor water..:P

iemand toevallig nog tips hoe ik dat bijte er een beetje af krijg..? of Zit dat er gewoon in..??

Share this post


Link to post
Share on other sites
oke dat ga ik meteen doen, kijk wel bij mn ouwe in de kast voor een mooie schaal voor water..:P

iemand toevallig nog tips hoe ik dat bijte er een beetje af krijg..? of Zit dat er gewoon in..??

Of je dat bijten eruit gaat krijgen, heb ik geen antwoord op.

Kan eraan liggen hoe de vorige eigenaar het dier behandelde, kan rustig dier geweest zijn, maar dat hij het dier bijna onhandelbaar gemaakt heeft, dit ga je waarschijnlijk nooit te weten komen.

 

Je kan misschien meerdere malen per dag voor de terra zitten, of de terra openzetten, hopelijk word het dier daardoor rustiger.

Dier moet natuurlijk eerst jullie gewend worden.

Ik zou hem door niemand anders dan de eigenaar zelf laten pakken.

Hij of zij mag zeker 2 muizen per week hebben. Ik gaf ze hier 3 muizen per week.

 

Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×