Jump to content

Recommended Posts

Hallo ka mij iemand die er reeds ervaring mee heeft zeggen waar ik op het internet de juiste lijst vind voor het aanvragen van een cites voor een griekse landschildpad die zelf gekweekt is ?Weet dat het ministerie van middanstand en landbouw er zich mee bezig houdt maar heb reeds overal gezocht en heb niks gevonden om een cites aan te vragen op mijn grieks schildpadje dat nu toch reeds een maand is en dat wordt wel tijd .Heb graag dat ik daar allemaal mee in orde ben weet dat het weer wat kost maar ja van wat zou onze regering anders geld blijven halen :cheer::cheer::cheer::cheer:

 

groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je op de cites die je van je andere schildpadden hebt geen nummer en adres vinden?

 

Ik heb onze cites nu niet bij de hand maar zal vanavond als ik tijd heb eens kijken, moest ik het vergeten stuur dan maar een pb.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Patrick ;)

 

Voor een aanvraag voor cites certificaat kan je zich tot volgende adres begeven;

 

Algemene Directie Dier, Plant en Voeding

Dienst Dierenwelzijn en CITES

Eurostation

Blok II - 7de verdieping

Victor Hortaplein 40 bus 10

1060 Brussel

 

Telefoon:

Dieren en dierlijke producten:

02/524.74.02 (NL)

02/524.74.01 (FR)

 

Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt maar wat ik zoek is een exemplaar en had het in het verleden op mijn vaste pc maar is sinds een week kompleet onbruikbaar en vind het niet meer terug.Dat is het exemplaar zoals je ziet als het ingevuld is en kan via het internet maar zal morgen eens naar dat nummer bellen misschien kunnen ze het doormailen .En het is niet om iets dat ik gekocht heb maar voor die gevolgd hebben mijn eerste eigen nakweek en wil dat in orde hebben voor moest ik het verkopen .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites
CITES Aanvraag

 

AANVRAAG CERTIFICAAT aanklikken en je hebt een blanco CITES-aanvraag.

Hallo bedankt hoor want was er nog niet van gekomen en na het uitvallen van mijn computer heb ik geen copiermachine meer dus hoop de volgende dagen iets nieuws te hebben .Ben toch blij dat ik een exemplaar heb en alles in orde kan brengen dat is het plezante aan mensen die elkaar hebben ;););)

 

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×