Jump to content
judge

Eigen Nakweek Vandaag Geboren

Recommended Posts

Een paar update fotos zijn nu net twee weken en net wakker dus nog niet echt op kleur maar hebben nu al kleur dus

dsc07039ty0.th.jpgthpix.gif

dsc07040og6.th.jpgthpix.gif

dus klikken en vergroten

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

GEFELICITEERD!!!! :D

 

Ik vind ze zo leuk! die kleine dingen haha! :D

 

Nog een paar dagen en hebben wij ook (als het goed is) 2 kleintjes! :cheer:

 

patrick, vraagje wat voor stoof heb jij???

 

Gr Sven Zupano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een droge en natte stoof heb tot nu toe nog maar enkel de droge gebruikt en ben er blij mee .

Groeten

patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er prachtig uit :rolleyes:

Hoeveel heb je er nu uiteindelijk rondlopen?

Hou zeker een paar mooie exemplaren achter.

Is het niet als aandenken aan de moeder dan wel voor de mooie kleur.

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zien er prachtig uit :rolleyes:

Hoeveel heb je er nu uiteindelijk rondlopen?

Hou zeker een paar mooie exemplaren achter.

Is het niet als aandenken aan de moeder dan wel voor de mooie kleur.

 

Grtzzzzz :D Jo

Zijn er 19 van de 20 eitjes eentje was een dag later en een prematuurtje dus was dezelfde dag al dood denk is een natuurlijke eleminatie de rest doet het ^prima.

Groeten

patrick en Daniella

 

heb er zelfs een paar die zwart kleuren met oranje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een paar want was teveel in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd daar wat een snoeppies zijn het zeg, en wat mooi.

Geniet er maar lekker van, ze groeien echt zo hard.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gefeliciteerd daar wat een snoeppies zijn het zeg, en wat mooi.

Geniet er maar lekker van, ze groeien echt zo hard.

 

Knuff wil

dit vind ik een mooie zin :" ze groeien echt zo hard " ! kan er hier iemand vertellen...?

 

BV hoe groot de gemiddelde baard is op 8 weken ? eventueel met gewicht

dit is een vraag voor de grotere kwekers onder ons hier!

denk dat zij hier wel eens een antwoord op kunnen geven !eerlijk ! zoals vele wel willen is dat hun dier over de 50 cm word ! een goed gezond groot dier verkrijgen!

 

ik ga er niet voor rond de pot draaien mijn vrouwen hier die ik het allereerst!!! gekocht heb destijd !!! zijn tussen de 40 en de 45 cm....op 1.5jaar tijd

 

heel graag zou ik eens weten hoe het bij anderen is ???

 

hier word alles opgescheven kwa gewicht en lengt op geboorte datum is puur voor mezelf hoor !!!!om te vergelijken e.d...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw is 2 en een half jaar en is 527 gram en is 49 cm.

 

Mijn man is deze maand 1 jaar geworden en is 555 gram en is 45 cm.

 

Mijn nakweek groeide heel hard, en waren echt supper baarden toen ze met 3 maanden weg gingen.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mooi :o

 

Ik verlang al stiekem naar onze nakweek :rolleyes:

Dit zal nog wel ff duren :D

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

dat vind ik ook inderdaad wel ff een goede vraag.

Mijn baardjes zijn van half september ongeveer de een van de 14e de ander van de 19e.

Maar nu meet ik ze bijna iedere week. De grootste is 19 cm maar de kleinste die dus ook extra zorg krijgt is nu dus nog maar 13cm!!! Moet ik me zorgen maken of niet?

Het is wel een vrouw en ik zet haar altijd ff apart voor het eten, en toch eet ze net zo veel als de rest maar blijft klein.

Ook al mestonderzoek gedaan, heel veel drollen rapen ;) en alles was goed de DA heeft niets kunnen vinden.

Dus waar kan het aan liggen of hoef ik me geen zorgen te maken?

 

Ik hoor graag van jullie wat jullie ervaringen zijn met de grootes van diertjes op deze leeftijd (12 weken oud)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen paniek nath86 ;) de ene groeid wat sneller dan de andere. uiteindelijk, als ze bijde goed eten zullen ze ongeveer even groot worden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

net als bij ons,we zijn ook niet allemaal het zelfde,dus hoe groter het legsel,des te groter de verchillen kunnen zijn.

ik kom om in de kleintjes,maar het zegd dus niets,bonnie was eigenlijk nooit om eitjes mee te hebben,ze zit in de groep ,en dat ging prima,

legd ze 2x 32 1x33 en dan nog eens 28 eitjes.klein maar fijn,en eigenlijk allemaal goed! nu heb ik 1 grote zware vrouw,en die legd niks! eet en word dikker en dikker,maar leggen ho maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is inderdaad zo ik had 20 eitjes en er zijn er 20 uitgekomen maar de eesrte dag was er reeds en pramatuurtje dat dezelfde dag dood was .Tijdens het groeien ziet ge duidelijk wie er groot wordt en wie niet en het ligt niet altijd aan het eten .Heb een kleiner dat bijna altijd als eerste bij hete ten is en toch achter blijft zal wel iets met de genen te maken hebben en wilt daarom niet zeggen dat het klein blijft .Heb die van de USA samen aangekregen die twee die nog overbleven was er eentje die snel groeide de ander bleef hard achter .Nu na een jaar is zij reeds bijna 100 gr zwaarder dan de andere .Neen moesten we allemaal even groot zijn is geen zicht denk ik ,heb wel een paar extreem achterblijvertje gehad en dat is de natuur heb die omdat ze er zeer slecht uitzagen laten inslapen en heb er nu nog 16sterke overgehouden eentje dat weet ik nog niet maar dat zien we nog wel .

Groeten

patrick en daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, dankjewel voor de reacties, de kleinste voer ik nu nog extra bij, want ze is zo ontzettend mooi, een knal oranje kop heeft ze en de lichaam is licht oranje met veel donker oranje stukken echt zo mooi en dat voor een wildkleur :D

Alleen zoals de meeste mensen met wildkleur baardjes heb ik er nu nog 12 van de 41 zitten en die krijg ik niet echt verkocht op dit moment....

 

Ze zitten bij mij nu ook nog wel goed alleen als ze groter worden dan kom ik wel ruimte te kort, dus als iemand nog tips heeft, GRAAAG!

Maar alleen naar echt liefdevolle mensen!

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×