Jump to content
Sign in to follow this  
Ray

Wat Nieuwe Foto's Gemaakt Van De Woma's

Recommended Posts

Voor de slangenliefhebbers onder ons ;) hier wat nieuwe foto's die ik heb geschoten vandaag voor mijn website.

 

 

 

Groeten Raymond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank jullie wel voor de reacties ;) Ik probeer elke maand zo wat mooie foto's te maken zodat ik terug kan zien hoe ze veranderen in hun groeifase.

 

Groeten Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ray ;)

 

Zijn inderdaad prachtige foto's :rolleyes:

Denk dat je een goed fototoestel hebt :)

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Ray ;)

 

Zijn inderdaad prachtige foto's :rolleyes:

Denk dat je een goed fototoestel hebt :)

 

Grtzzzz :D Jo

Hoi Jo.

 

Bedankt voor het compliment ;)

 

Ik heb deze met een Nikon D40X gemaakt.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik met deze lens niet dichterbij kan schieten.

dan zou ik toch een goede macro lens moeten hebben.

 

Misschien komt dat nog :P Maar ja ik heb nog wel meer wensen ;)

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie woma,s, lijkt mij in de toekomst wel leuk om mijn collectie te hebben.. Alleen de prijzen schrikken mij nog een beetje af hehe....

 

Maar kan me goed voor stellen dat je voor deze genus bent gevallen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie woma,s, lijkt mij in de toekomst wel leuk om mijn collectie te hebben.. Alleen de prijzen schrikken mij nog een beetje af hehe....

 

Maar kan me goed voor stellen dat je voor deze genus bent gevallen :D

Ik wilde de woma's voor 5 jaar terug al hebben. maar toen werd ik ook niet blij toen ik de prijzen zag :o maar nu zoveel jaar later vond ik dat ze er toch moesten komen :P

 

Als het een beetje mee zit komt er een heel mooi vrouwke over uit Engeland aankomend jaar.

 

Van wat ik gehoord heb is de man van dit koppel een van de mooiste dieren in europa.

 

Van de week zal ik wat foto's van de man plaatsen.deze ligt in vervelling momenteel ;)

 

 

DSC_0102.jpg

DSC_0103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schitterende bakkes hebben hun hehe.. Wel mooi dat deze pythons geen heatpits hebben.. Nog lekker primitiefe slangen, dat vind ik zo mooi aan de Boa C..

 

Ja engeland kun je ook schitterende dieren aan treffen, ook goeie kwekers.. Ik heb mijn Baardagaam collectie compleet verder, en ga nu boa ctjes sparen.. En in engeland heb je goeie kwekers zitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schitterende bakkes hebben hun hehe.. Wel mooi dat deze pythons geen heatpits hebben.. Nog lekker primitiefe slangen, dat vind ik zo mooi aan de Boa C..

 

Ja engeland kun je ook schitterende dieren aan treffen, ook goeie kwekers.. Ik heb mijn Baardagaam collectie compleet verder, en ga nu boa ctjes sparen.. En in engeland heb je goeie kwekers zitten..

Het is meer dat die man een uniek exemplaar heeft welke uit het westen komt van australie. Woma uit het westen zijn toch iets mooier van tekening.

 

En deze man heeft nu net een westerling man ;)

 

In bepaalde delen van australie komen zelfs woma's voor die bijna zwart zijn.

 

Maar als je deze slangen eenmaal hebt wil je er niet van af. Ik heb zelf boa's en ball pythons gehad maar qua vriendelijkheid slaat de woma alles.

 

zelfs met voeren kom ik gewoon in de bakken en zullen nooit vreemd doen of aanhalen.zelfde geld ook voor melanocephalus. alleen zijn deze als jong wel wat pittig lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×