Jump to content
Sign in to follow this  
l0ver

The Way Of Life...

Recommended Posts

L0ver:

 

26-08-2008 | 11.30

 

Breezer:

 

Ik ben Breezer, ik ben nu zo'n 3,5 maanden jong, en ik eet heel veel.

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar mijn overbuurman, "crocky" genaamd, hij ligt sinds een dag of 2 alleen maar te luieren en te slapen, verder eet hij ook vrij weinig, ik weet niet wat hij heeft, als het bij ons ochtend word en ik ben wakker dan ben ik ook echt wakker, ik heb dan ook vrijwel direct honger, terwijl "crocky" dan nog ligt te slapen.

ik merk ook dat het bij hem eerder donker word als bij ons,

ons? ja "ons" ja, want ik heb nog een zusje bij mij in de bak, ze is een stuk kleiner als ik, ze is wel lief, we komen bij dezelfde ouders vandaan terwijl ik bijna geel ben, en mijn zusje heel donker is,

oja even over "crocky" hij wil ons opeten ik vind hem heel eng, altijd als hij rond loopt in de kamer, komt hij naar ons toe en dan wil hij happen, maar "hahahaha" er zit nog glas tussen, mijn zusje vind het niet eng, terwijl mijn hartje 400 per minuut tikt, ik begin te zwaaien en geef me over, maar op dat moment vind ik het wel heel eng worden en dan ren ik heel snel weg naar de andere kant, veilig achter mijn steen.

Misschien komt het wel omdat "crocky" altijd alleen heeft gezeten, en misschien wil hij mij wel niet opeten maar wil hij met mij vrijen, ik moet er niet aan denken, hij is veel groter als ik, en hij is lomp, ik moet er nog niets van hebben.

Stiekem hoop ik ooit wel bij hem te kunnen in de bak, want hij heeft lekker veel ruimte en heleboel eten want hij eet het toch niet, want er is mij vertelt dat hij wil gaan winterrusten, ik nog niet hoor, ik ben te jong

 

o bijna vergeten te vertellen mijn vader is: Yellow X Orange en mijn moeder is: Wildkleur, en mijn vader is wel bijna 60 cm groot. Ooit hoop ik ook zo groot te worden want dan kan ik "crocky" terug pakken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zo gaat het nu in huize "l0ver"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een verhaal Breezer, wel heel leuk.

Ja dan is z`n groote baard maar eng he, als die op de grond loopt.

Maar je kan nou groeien, en wie weet gaat tie in winterrust.

En wat leuk dat je zussie ook bij jou is, dan heb je toch nog gezelschap hee.

Nou ben benieuwt naar je volgende verhaal.

 

 

Lik van Red&Dana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk verhaal :)

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahah spiekken he.

Maar zo hoort het ook je praat vanuit je dier.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

*** UPDATE DIESEL***

 

Diesel

 

27-08-2008

 

Hallo, ik ben Diesel en ik ben net zoals mijn zusje Breezer 3,5 maanden oud.

Ik voel me niet goed, slecht zelfs, ik eet op het moment wat minder, dat komt omdat er allemaal velletjes aan mijn rug en buik hangen, het kriebelt heel erg, ik word daar helemaal gek van, gister (26-08-2008) hebben we een lekkere salade gegeten, alleen jammer genoeg waren de bananen op, dus kregen we alleen maar andijvie en appel, ook lekker hoor, nadat ik toch een beetje had gegeten, kwam mijn vriend en hij sproeide mij helemaal nat, hmmmm, lekker hoor, hij ging kijken naar mij hoe het met de vervelling was, en op het moment dat hij een velletje vast pakte, ging ik heel snel bewegen en trok hij het er vanaf, ik blij want dan hoef ik het zelf niet te doen. Ik krijg nu ook gele poten en een gele rug. Als het goed is verwacht tegen de avond weer lekker sprinkhanen, kijken of ik er veel op krijg, owja en misschien zijn er weer vliegen met hele rare vleugels, ze kunnen niet vliegen maar alleen lopen, dat vind ik leuk, en ze zijn lekker. Ik heb het naar mijn zin, mijn vriend is lief voor me,

 

tot snel

Diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn dieren, dan weet je over wie het gaat.

 

Foto-VW6K63L6.jpg

Foto-7YHVLV8H.jpg

crocky

 

 

Foto-BL7QBD3J.jpg

Foto-RUSA3A3F.jpg

breezer

 

 

 

foto's van Diesel volgen vanavond

 

 

 

PS Wil ik heb ook zo'n weblog aan gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knappe baardjes :D

 

ben benieuwd naar diesel :D

 

Groetjes Tim B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tof verhaal ook

ook ik ben benieuwt naar diesel :D

 

groetjes jessie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×