Jump to content

Recommended Posts

ons mannetje is nu een ongv een 3maand(die is van maart)en zit voorlopig nog bij 2vrouwtjes van ongv e zelfde leeftijd.

ik heb mij laten vertellen vanaf 6md de man appart te zetten

nu zie ik hem juist kopknikken(niet naar de vrouwtjes maar naar zijn eigen spiegelbeeld in het glas)en liep hij juist met een donkere baard.

moeten we hem nu al appart steken,of ik hij zich gewoon"kwaad"aant maken op zijn eigen spiegelbeeld???

mss denkt hij van ola,nog ne man in mijne bak,dees kan hier niet zijn.

alle hulp en info is welkom,want wil niet dat ons vrouwkes nu al met eitjes gaan zitten

ze zijn ochod nog zo "klein" alle3 zijn ze rond de 30cm

aleja,klein,bedoel eigelijk jong

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn mannekes he! hahahaha,zulke opgewonden standjes dat het kunnen zijn.

maar hij is er heel vlotjes mee!

je hoeft hem niet gelijk apart te zetten,ze zijn nog erg jong,maar hou het even in de gaten,als hij echt opdringerig gaat doen naar z,n vrouwtjes kan je hem altijd scheiden. maar hoe klein hij nog is,hij ziet een andere ventje,en tja delen is er niet bij .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah,ok

das een een pak van mijn hart eerlijk gezegd :)

dus onze jef zag zich zelf dan waarschijnlijk in het glas ofzo.

 

 

toch bedankt

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook wel niet dat een mannetje van 3 maanden ga proberen te paren reeds... maar vanaf 6 maanden heb ik al wel degelijk gehoord dat er enkele voor een verrassing kunnen zorgen...

 

Voor het spiegelbeeld misschien iets voor plakken of een zijwandje maken want ik heb hier er al verschillende gehad die door al dat glas en hun spiegelbeeld dat ze dan zien dat die zeer nerveus werden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×