Jump to content

Recommended Posts

Hey,

 

Weet er iemand of je ook een "open"bak kan maken voor je baardjes?

Daar bedoel ik mee dat er dan een afscherming zou zijn van Bijv. Plexiglas, en dan daar de lampen boven hangen. Dus los in een aparte kamer.

 

Zo ja, heeft hier iemand ervaring mee?

 

Groet Rick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat in Hoogeveen een dierenzaak zit die dit idd heeft, dus blijkbaar kan het wel. Zolang de temperatuur goed is en blijft lijkt het me ook geen probleem.

Wat wel problemen zou kunnen opleveren is dat de bak waarschijnlijk op de grond zal staan en je de baardjes van boven moet benaderen, dit kunnen ze als berdeigend ervaren, mijn baardje tenminste wel.

 

Groeten Jetro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet dat in Hoogeveen een dierenzaak zit die dit idd heeft, dus blijkbaar kan het wel. Zolang de temperatuur goed is en blijft lijkt het me ook geen probleem.

Wat wel problemen zou kunnen opleveren is dat de bak waarschijnlijk op de grond zal staan en je de baardjes van boven moet benaderen, dit kunnen ze als berdeigend ervaren, mijn baardje tenminste wel.

 

Groeten Jetro

Moet je wel erbij zeggen dat de winkel in hoogeveen de winkel heeft verwarmd. En dus werkt met hotspots..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan perfect

 

het Reptie-farm buitenterrarium is hetzelfde principe(enkel zit daar een dak op)

 

ook zijner nog voorbeelden van te vinden

een achteraan in een winkel in lier

GEKKOREPTILES3.jpg

 

deze ruimte is een lust voor het oog

kan er uren naar kijken zonder me een seconde te verveelen

deze is opgebouwd in drie lagen,waarvan de onderste drie keer de oppervlakte beslaat van wat op de foto te zien is

zeker een aanrader om te bezichtigen,voor de verdere zelfbouw plannen

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekers een schitterende bak zeg :o

 

als je er voor zorgt dat de dieren niet eruit kunnen klimmen/springen dan lijkt het me gewoon makkelijk haalbaar :)

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×