Jump to content

Recommended Posts

? iemand nog tips om je terrarium wat in te richten?

Ik heb er nu een steen in liggen en een schuilhokje

Ik had gedacht aan een sfinkx of een piramide , een schedel...

of iets dergelijks maar ik kan nergens iets vinden iemand een tip ...

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo was in het begin ook van zin van alles en nog wat er in te leggen en had me ook van alles aangekocht of aangeschaft .Nu moet zeggen is mooi maar practisch NEEN ,de insecten hebben zoveel plaats om zich weg te steken en komen enkel bij nacht zien :angry: :angry: :angry: Om maar te zwijgen hoe moeilijk het is om alles proper te houden ,er mag wat in maar zeker niet overdrijven en als je in de bossen eens rondloopt is er al heel wat te vinden .Wel de vriezer in voor 48 hr (ongedierte) en voor de rest simpel dingen ,dakpan ,klinkers , natuursteen.

Veel suc 6 ermee .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi, ben het helemaal eens met patrick en daniella. de krekels verstoppen zich en komen snachts tevoorschijn. ze kunnen veel schade aan je dier veroorzaken :angry: , mijn baardje had een aardige wond :( door het knabbelen van de krekels. dus wil ik alleen decoratie waar krekels zich niet in kunnen verstoppen, dus ook geen kienhout.

groetjes marjolein :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

een nep cactus vind ik altijd stoer staan bij baardjes, daar gaan ze bovenop zitten zonnen vet grappig :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd wat groenvoer in het terrarium laten liggen zodat krekels en andere voedseldieren snachts iets te eten hebben en niet aan je baardje gaan knagen.

 

verder kun je flagstones in het terrarium leggen.

als je deze op een stevige manier ophoogt heb je ook meteen een mooie schuilplaats.

 

:) groeten robin

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,wat ik al wel niet heb aan geschaft voor deco! geweldig hoor klein egypte in je terra.uiteindelijk alles maar weg gedaan,en maar leisteen gestapeld.lekker warm,en gaan de afwasmachine in,samen met de dakpannen van de skinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej, ik las dat je hout en andere spullen uit het bos 48 uur in de vriezer moest leggen... ik heb een betere, makkelijkere manier: eerst goed afspoelen en met een afwasborstel goed schrobben, en daarna een hele nacht in de schuur laten liggen, aangezien het daar kouder wordt. WERKT NET ZO GOED!

groetjes laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ze overleven ook die temperaturen in het bos he.

in het bos kruipen ze onder de bladeren en dergelijke waar het lekker warm is,24 uur diepvries (of langer) werkt echt wel hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in mijn terra shuilhutjes(gewoon bloempotten met een gat eruit) en een paar grote takken, paar plantjes, grote steen onder de lampen, verder nog wat kleine steentjes.

gewoon je fantasie gebruiken en doen wat jij leuk vind!!!

alles kan!

 

greetz laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×