Jump to content

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Van de week weer nieuwe mest opgestuurd naar marja. De cocciodiose was inderdaad bijna niet meer waarneembaar met enkel de rust die ik yani geboden heb. Jullie advies heeft dus geholpen!

 

Maar ja het was toch niet goed genoeg want er waren wel flagelaten te zien.... :( Snap er niets van. Het

Share this post


Link to post
Share on other sites

flagyl is best zwaar spul

 

ben je zeker dat je het 7 dagen na elkaar moet geven??

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

7 dagen is lang, maar ik neem aan dat het een lichte dosering is.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of het de goede raad is maar niet geven zou ik zeggen .Mijn dieren deden het goed maar dan kwam de raad mestonderzoek laten doen wat ik dan ook gedaan heb .Nu Bycox en Flagyl was de medicatie ook een lichte dosering alleen verloor ik direct een diertje die het eigenlijk niet zo slecht deed maar na de medicatie resultaat overleden .Dan twee die het sinds december niet echt goed deden ,ben inmiddels mijn trans vrouwtje verloren en vandaag na zoveel maanden mijn leusistic vrouwtje .Medicatie voor mijn part de vuilnisbak in zeg niet dat het niet meost maar denk soms nog had ik niet die verschillende mestonderzoeken laten doen en die medicatie gegeven hadden ze er nu misschien nog geweest .Heb ze werkelijk maanden noodgedwongen eten moeten geven en de laatste weken ging er nbiks meer in een badje noem het maar op niks hielp nog .Nu veel suc6 met flagyl maar bij mij komt er niks meer in dat weet ik zeker .

groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ judge

ik heb al eerder goede resultaten geboekt met flagyl en heb vertrouwen in marja. Als ik niks doe gaat ze langzaamaan ook dood door de flagelaten....

 

@ de rest

volgens de brief moet ik het zeven dagen geven. mijn beestje is nu 75 gram en ik moet iedere dag 0,07 mg geven. is dus inderdaad een heel klein beetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook goede goede resultaten geboekt met flagyl .

 

Hoop dat ze snel weer de oude is hoor.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het is natuurlijk je eigen keuze wat je wilt doen.

het diertje is dus maar 75 gram en is al behandelt,en moet nu aan de flagyl voor een week.

elk dier draagd wormen en parasieten bij zich,en volgens marja is er geen reptiel wat goed gehouden word in dit land,maar om zo,n klein dier maar aan de medicijnen te houden is ook geen goede zaak,en ik vind dat patrick verhaal ook niet zo gek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×