Jump to content
Sign in to follow this  
braekie

Speelgoed Baardagaam

Recommended Posts

Het klinkt misschien raar maar is er eigenlijk speelgoed te verkrijgen voor een baardjes??

 

Of dingen waar ze zich echt mee kunnen bezig houden? dus niet het vangen van zijn eten.

 

of hebben jullie leuke dingen?

 

grtz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb weleens een soort van fretten mand zien hangen in een terrarium,de baard agamen lagen er echt lekker in te luieren... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu weet ik niet precies hoeveel baardjes graven maar het lijkt mij mooier en misschien leuker voor je baardje om dat specialere zand te halen dat als het opdroogt het hard word. je baardje kan dan een prachtige gang bouwen ziet er leuk uit en je baardje heeft zijn plezier en kan er na het graven fijn in luieren ;) (wat ze het liefst doen natuurlijk :P)

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat laatst filmpjes te kijken op youtube, en zag daar een jongen met een baardagaam. hij had van een schonveter en een soort van blinkertje aan het eind een speeltje gemaakt waar de baardagaam achteraan rende en probeerde te pakken. ik weet alleen niet of de baardagaam het ook als spelen ziet net als bij een hond bijvoorbeeld of dat hij het als eten ziet.

 

hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes roelofs

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je ze met een bal laten spelen dan? wat voor bal heb je erin? een tennisbal? klinkt leuk B)

grtz laura

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben in ons terra een dik koort gehangen. Ons mannetje vind het geweldig om erop te liggen. Als hij erop springt dan wiebelt het wel een beetje (soms hard :-) )

Wij hebben het dicht bij de warmte lamp gehangen en hij ligt hier zeer veel op te luieren. voorste poten naar voor en de achterste gestrekt naar achter.

Soms ben ik er jaloers op! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je ze met een bal laten spelen dan? wat voor bal heb je erin? een tennisbal? klinkt leuk B)

grtz laura

klinkt raar maar met zn stressballetje :P

dat doe ie altijd als die in de living rondloopt

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij was er 1 gek op zon klein groen plasic balletje , zo 1 van de kat ,

proberen te bijten en achteraan rennen , misschien meer omdat het op voer lijkt , maar ze was er wel uren mee bezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

De baardagaam King van mij vriendin vind het geweldig!!!!om te zwemmen in bad! die wordt echt helemaal gek in bad haha super leuk, die van mij heeft er weer een hekel aan om in bad te zitten haha maar die van mij is ook wel verwend haha.

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

onze man probeerd soms in men kettingke te bijten,maar echt spelen????

zal der eens een balleke ingooien voor fretten met eten is,(hoe meer ze rollen hoe meer voer eruitvalt)

klinkt denk ik wel leuk

zou er wat groeten of fruit indoen

B) nu breng ik mijn eigen nog op een id ze B)

goei vraag :cheer::D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb wel eens een florida op een losse nep cactus bal zien rollebolle... En dat diertje had dikke skik erin haha..

hier net hetzelde de cactus bol stond nog los en ze rolden er gewoon mee overkop echt prachtig om te zien wel intussen hangt de bol was...jammer voor hun wel :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×