Jump to content

Recommended Posts

Hey hey,

 

hierbij even twee foto's van mijn hopelijke nieuwe vrouwtje (Blood/redflame/orange/red) van 25januari2008. Haar naam is Kala en ik hoop dat het die naam blijft omdat het heel moeilijk te zien is of ze wel of niet vrouwtje is maar we vermoeden van wel.

 

Toch wel haar favourite plekje tussen het groen lekker warm.

th_Kala2.jpg

 

th_Kala.jpg

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wendy,

 

Gefeliciteerd met deze prachtige nieuwe aanwinst. :rolleyes:

 

Waar komt het diertje vandaan?

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties ben er weer superblij mee

 

Hoi Marc,

Kala komt van cinbadragons. Ik heb haar zaterdag opgehaald, nu is het wachten op de nieuwe man :D;)

 

en ze zal op de manier waarop ze nu eet niet super lang meer kunnen genieten van dat groen nee. Maar op Houten ga ik op zoek naar een mooi stuk hout voor in het terra zodat ze iets meer klimmogelijkheden hebben.

 

Groetjes wendy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze is beeldig,heel veel plezier met deze mooie aanwinst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad een mooi diertje ,op de eerste foto wel een beetje agressief of is het verschoten van de foto :D:D:D

Groeten

Patrick en Daniella

 

en wat hou betreft als je eens in wat bossen rondwandeld vind je soms mooie dingen voor het terrarium .Wel zien dat het mooie droge eik is en niet rot of bacterie heeft ,laten drogen opkuisen en het heeft je nog een gezonde wandeling opgeleverd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Judge,

 

nee ze is daar niet agressief, maar zit recht onder de lamp waar het nogal warm is maar ze gaat er elke keer weer naartoe dus dat mondje open is echt van de warmte absoluut niet agressief.

 

groetjes wendy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er een heel mooi baardje uit! Zeer mooi van kleur!

En wat de naam betreft kan je deze wel houden hoor!

Ik zit hier met een Chucky (van de moordlustige pop!), wij dachten dat het een mannetje was, blijkbaar was het een vrouwtje maar de naam is gebleven! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi baardje, zit al behoorlijk wat kleur in! Zeker meer foto's van dit diertje plaatsen in de toekomst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×