Jump to content

Recommended Posts

mijn vrouwtje had ineens een buld op haar kin... weet niet goed wat het is, dus ga ik morge eens naar de dierenarts bellen. weten jullie mess wat het is?

post-6-1205775831.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zou een inwendige wond kunnen zijn in de bek die ontstoken is.

Normaal kan men hier een sneetje in geven om de etter er uit te halen en de nazorg diend te gebeuren door bv. isobetadine te smeren.

Maar als je morgen bij de DA langs gaat zal je wel uitsluitsel krijgen van de werkelijke reden.

Hou ons op de hoogte.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het er helemaal mee eens ik heb er hier ook een gehad de eerste behandeling hielp toen niet mevrouw heeft hierna 1 week een drain in haar bek gehad

dus snel wat aan laten doen hier was het veroorzaakt door een weerhaak van een sprinkhaan poot

 

Groetjes en sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

voila, ben geweest en het is dus geen abcess... wat he twel is? geen idee.

 

hij heeft er eens een penicure in gedaan maar daar kwam niets uit. Het is hard, dus denkt hij dat het gwn bot is... ik moet voor de zekerheid 2druppels antibioticium geven per dag...

 

of het weg zou gaan wist hij niet, hij zou al bli jzijn dat het stabiel bleef <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeetje

ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent hoor!

wat een penicure is weet ik niet,maar heeft de arts en een sneetje in de bult gemaakt?

erg positief is de arts ook niet,en om zo maar antibiotica te gaan geven!

missien een andere arts zoekken??

sterkte gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tommy,

 

Zoals Anita al aangaf, een second opinie lijkt mij gen slecht idee.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, mess wel. Maar het is niet simpel om hier een dierenarts te vinden met ervaring met reptielen. ik woon daarvoor een beetje te afgelegen. deze was al 45min in de auto ofzo!(1.5uur voor heen en terug)

 

penicure is met een naald een gaatje maken. maar er kwam niets uit... hij dacht mess ook aan een tumor? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemel,hij dacht aan een tumor!

hier zijn ook geen rept artsen,maar sommige aandoeningen zijn wat ze zijn!

helaas voor jou zou ik mn hond nog niet naar de man brengen,maar of het nu een absess is,of een tumor,het is toch een arts,en zou het niet zo moeilijk moetten zijn om tot een diagnose te komen! dat hij dan niet weet hoe hij het dier moet behandelen is dan het volgende prob,woon je in begie,dan kan je arts naar merelbeke kliniek bellen,die helpen heel graag.

laten we maar hopen dat het bot is! of een kuurtje nut heeft weet ik niet,maar geef achteraf probotica om de darmpjes weer in orde te krijgen.nogmaals sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×