Jump to content
judge

Rip Wiske

Recommended Posts

Hallo even iets van het hart moet en wil zeker geen medelijden maar zet het er even op als opluchting .Ben vandaag na een 24 hr schift even wat gaan slapen en hadden afgesproken bij Marc en Belinda om wat zand en een aantal andere dingen te gaan halen .Nu het liep al verkeerd dat onze gps ons via de toltunnel stuurde en is dus geen ommekeer meer mogelijk .Daar lekker gepraat weer heel wat opgestoken en bijgeleerd .Wij terug huiswaarts vol blijdschap dat we een heel deel gezonde zijderupsen bij hadden voor onze kroost(baardagamen).Nu ik direct zien hoe het met ons wiske stond die reeds een goede week aankwam maar niet wilde eten en veel dronk .Bleek die heel zo goed als levenloos in het terrarium te liggen dus ik ze er direct uitgehaald .nu ze bewoog nog en heb ze geprobeerd een paar zijde rupsen te geven maar ging er zo goed als niet in en heb ze dan een lauw badje gegeven waar ze zo goed als niks meer deed .Dus er terug uit en afgdroogd en op een radiator op een hnaddoek gelegd maar neen de tong bleek wit te zijn en tussen de bek te zitten en ze gaf niks meer van leven .Heb ze dan een uurtje laten liggen en dacht en uit hoop van ze komt erdoor maar neen niks meer .Dus is overleden was iets meer dan een twee jaar ,heb nog eens deftig gevoeld eieren voel ik niet dus noodleg kan het volgens mij niet zijn wat de reden is ik tast echt in het duister .Is een rot gevoel iets afgeven dat soms op je schoot komt zitten uit je hand eet en in huis rondloopt er nu ligt zonder een beweging .

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Patrick en Danielle,

 

Gecondoleerd.

 

Is en blijft zwaar om een dier te verliezen. :(

 

Nogmaals sterkte.

 

Groeten Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Patrick en Danielle,

 

Gecondoleerd.

 

Is en blijft zwaar om een dier te verliezen. :(

 

Nogmaals sterkte.

 

Groeten Marc en Berlinde

Marc bedankt nu ze is momenteel toch niet te vervangen was het eerste volwassen dier waar ik blij om was dat ik hopelijk wat nakomelingen ging bekomen .Heb er alleen problemen mee dat je er alles voor doet en niet weet wat er geweest is en er echt hulpeloos tegen over staat .Nu blij jullie nog eens gezien te hebben maar zit ons echt wel niet mee met het geluk .

Groeten

Patrick en Daniella

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte met het verlies,maar soms is het nu eenmaal zo!

je weet dat je goed bent voor je dieren.

je zou eventueel sectie kunnen laten verrichten,maar of dat meerwaarde heeft weet ik niet.

nogmaal heel veel sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel sterkte met jullie verlies..

Doet altijd zeer om een lieverd te verliezen..

Het gaat jullie goed

aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×