Jump to content

Recommended Posts

gefeliciteerd met de nieuwe baardjes :cheer:

 

zeker een mestonderzoekje laten doen binnen een tweetal weken

 

zeker is zeker

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteert met de aanwinsten!

een warmte mat is niet nodig,het zonnetje komt van boven,en als ze te warm worden gaan ze in de schaduw zitten!

nu kan je er zo druk mee zijn als je zelf wilt!

om ze goed te socializeren is het wijzelijk om na een gewen periode van een paar weken ze regelmatig uit het terr te nemen,en er rustig mee te gaan zitten,ze voer aanbieden met de hand werkt daarvoor ook goed.vooral in het begin ze goed badjes geven.de ene vind dit leuker dan de andere,maar als ze het leuk vinden is het leuk,en lijken het echte zwemmers.

enne bedankt voor de complimenten,nu nog een fototje en heel veel plezier met de diertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

De foto's staan op deze link!!!

http://picasaweb.google.nl/akirawarrior/TerrariumMaken

 

Het terrarium stond vandaag een beetje open en kwam vanochtend een krekel tegen. Nu is het voor de krekels vrij hoog en kunnen ze er bijna niet uit springen. Ik zag 1 grote lopen. Eigenlijk is tie veel groter dan de rest. Ik heb bloem en water neergezet voor eventueel andere. Hebben jullie nog tips. Terrarium stond misschien 1,5 cm open. Ik weet het erg dom!! Gebeurt ook nooit meer!!!!!

 

Greetz Akira

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi

 

super bedankt voor de goede tips.. we hebben nu al de bak maar er nog niks in zitten we gaan eerst eve kijken voor inrichting met alles er op en eraan, en dan maar is kijken wat we gaan doen.. me broertje zit nu te denken om man en vrouw er in te zetten, want hij wil vooral een man.. is het dan lastiger om een 'koppel' te hebben? of is het wel te doen..

 

en waar ken hij het best zn beestjes halen?

 

tnxx voor meedenken met ons!!

 

groetjes cares&kelian :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Een koppel gaat niet. De paardrang van het mannetje is zo groot dat het vrouwtje hem niet kan handelen(op zijn engels). Dit gaat dus niet goed. Vrouwtje krijgt te veel last van stres. Neem dus 2 vrouwtjes of 1 mannetje. Mannetjes zijn goed om alleen te houden. Met een bak van 100 x 50 x 60 zou ik 1 baardagaam nemen.

 

Greetz Akira

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

een vriendin van mij had ook een koppel, maar het mannetje liet het vrouwtje niet met rust. hierdoor is het vrouwtje waarschijnlijk ook overleden.

kan dit beter voorkomen.

groetjes marjolein

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×