Jump to content
Sign in to follow this  
Hans de Jong

Mijn Regiussen

Recommended Posts

Hoi Hans.

 

Idd mooie dieren :wub: Heb je alleen wildkleur of ook nog bepaalde morphen??

Voor mijn persoonlijk zijn er maar een paar soorten waar ik mijn hart aan verloren heb...dit zijn oa de regius woma en de zwartkop pythons.

 

Integestelling tot de regius zijn de woma's slangen die zich gewoon laten zien overdags en vaak ook wat nieuwschieriger zijn.maar zelden tot nooit zullen bijten.

 

Nogmaals je hebt prachtige dieren.

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hans,

 

Inderdaad prachtige slangen die regiussen.

 

Heb ze jaren geleden ook nog gehouden.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook erg blij met mijn regiussen, nee ik heb geen morphs. Maar die komen er zeker :cheer:

 

Woma,s en Zwartenkoppen vind ik ook mooie slangen, ik heb alleen nog maar gezien op een foto,s.

 

Maar ik denak dat iedere slangenhouder regiussen leuk vind :D. Zijn zulke leuke en liefe dieren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar ik denak dat iedere slangenhouder regiussen leuk vind :D. Zijn zulke leuke en liefe dieren.

Dan zijn woma's zeker jou type dieren want die doen echt geen vlieg kwaad ;)

Welke leeftijd zijn je regiussen nu??

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar ik denak dat iedere slangenhouder regiussen leuk vind :D. Zijn zulke leuke en liefe dieren.

Dan zijn woma's zeker jou type dieren want die doen echt geen vlieg kwaad ;)

Welke leeftijd zijn je regiussen nu??

 

Groetjes Raymond.

1 07 en een 06.

 

Ik zal mij zeker eens een keer inverdiepen, in woma,s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Maar ik denak dat iedere slangenhouder regiussen leuk vind :D. Zijn zulke leuke en liefe dieren.

Dan zijn woma's zeker jou type dieren want die doen echt geen vlieg kwaad ;)

Welke leeftijd zijn je regiussen nu??

 

Groetjes Raymond.

1 07 en een 06.

 

Ik zal mij zeker eens een keer inverdiepen, in woma,s.

Hoi Hans.

 

Moet je echt eens doen.het zijn net als koningspythons hele fijne dieren die echt de moeite waard zijn.

 

Eten de regiussen goed bij je??Je hoort hier nog al eens dat ze niet willen eten.

Ik hed mijn dieren altijd lekker warm gehouden.Hotspot 33 a 35 graden en luchttempratuur op 27.

 

Op mijn site kan je nog wat foto's vinden van de dieren(regiussen) die ik gehad heb.

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voer mijn dieren 1 keer per week, soms eten ze wel en soms niet.

 

Tegenwoordig doe ik ze in een kleinere curver, met een deksel dat ze er neit uit kunnen wel met gaatjes natuurlijk. Dit doe ik dan savonds, en kijk dan de volgende dag als ze gegeten hebben.

 

Maar het gaat niet zo snel als bij gutjes haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zit trouwens net je site te bekijken.

 

Heb je daar toevallig een SPider tussen zitten :D, een Pastel?

Nee ik toen had geen spiders of pastels.Wel zat er een dame bij die mooie dunne banden had.Er zat overgens wel een HET Piebald man bij ;) Deze is naar kirsten gegaan die ook op dit forum komt.

 

Trouwens nu dat ik zo terug denk(is ook leuk om te vertellen) is dat de gene waar ik haar van kocht mijn vertelde dat ze maar moeilijk at en maar een keer in de 3 weken een muisje wilde eten.Bij thuiskomst heb ik haar gewogen en bleek dat ze voor een ball van bijna 1 jaar oud maar 275 gram woog :o

 

Naar haar een goed plaats te hebben gegeven met de juist tempraturen begon

ze bij mijn elke 5 dagen een ratje te eten wat resulteerde in 650 gram in 4 maanden tijd.

 

Achteraf bleek dat het vrouwke van vanaf dat ze gekocht werd het moest doen met 22 a 23 graden in de hele bak zonder een opwarmplek. :(

 

Groetjes Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×