Jump to content
Sign in to follow this  
Ramona

Extra Vel

Recommended Posts

Onze baardje ren van 2 jaar heeft als ze af en toe in rare houdingen ligt extra huid over. dat terwijl ze erg goed eet. Kan dit schadelijk zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ze afgevallen de laatste tijd? misshcien komt het daardoor dat ze wat extra huid heeft. maar inderdaad wat fragrancy zecht als jij je bukt heb je hetzelfde idee ;)

 

gewoon opletten of het niet meer word.

het geeft trouwens niets aan als het dier goed eet hoor. het ene persoon hoefd maar naar een boterham te kijken en begint al te groeien en een ander eet een heel brood per dag en blijft hetzelfde ;)

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,gewoon door blijven voeren,dan worden ze net als ons op leeftijd tonnetje rond,en verdwijnen de vouwen ook!

maar bij enk en bonnie zitten er hier ook nog aan de zijkant van die velrandjes,net alsof ze een te groot jasje aan hebben.rudie daarintegen,is tonnetje rond,en heeft een lijf als een kikker,als hij goed doorstapt is het lachen,want het ziet er komisch uit.wat magerder zou niet slecht voor hem zijn,maar ik krijg hem net als mezelf echt niet aan het sonja bakkeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn baardje romeo eet ook goed en ik denk soms ook dat hij extra vel heeft over hangen, hij is als ik andere baardjes zie eigenlijk magerder. zouden er geen wormpjes kunnen zijn mss?

ik ga een der dagen sowiso een mestonderzoekje laten doen. dan ben ik toch zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Als je baardje genoeg eet en er verder gezond uit ziet is er waarschijnlijk niets aan de hand.

Is de staartbasis goed gevuld?

Ikzelf heb hier een dame zitten van meer dan een halve kilo en zij heeft ook wat vel op overschot hoor, enkel als ze zich opwarmt onder de zonnelamp en op haar zonneplaats ligt kan ze zich helemaal rond en plat maken en dit is echt een kanjer om zien :blink:

Als je niet zeker bent is een mestonderzoek toch gauw gebeurd h

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

jajaj,je woont ver over de grens jo,goggel sonja bakker maar.

de hit in nederland,5 kilo afvallen in een week tijd!!

het eraf houden,is een ander verhaal.

dus beginnen we er maar niet aan,lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties :D Ik ga zo ie zo na de winterslaap ff mestonderzoek doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×