Jump to content
ploe

Hoe Is De Beurs In Hamm Gegaan

Recommended Posts

Wat vonden jullie van de beurs in Hamm? Het was voor ons de eerste keer dat we naar Hamm gingen, maar we hebben echt ons ogen uitgekeken.

Vond het een heel eind rijden, maar zeker de moeite waard.

 

Heb ook nog aardig wat bekenden gezien, zoals dragon198, Kiki, Erwin, Gerrit, de familie Mooren.

 

Zijn natuurlijk niet met lege handen thuisgekomen. Hebben een prachtige volwassen Varanus acanthurusman gevonden. Zijn echt superblij met hem, onze dag kon al niet meer stuk!

 

Ook heb ik een dwergbaardgaamman gekocht, die een roodachtige gloed over zijn lichaam heeft. Daarna zijn we snel naar huis gegaan, voordat we nog meer zouden kopen, want ik heb echt zoveel prachtige dieren gezien!

 

Zal vanmiddag wat foto's plaatsen van de nieuwe aanwinsten. :D

 

Hoe is het de rest vergaan? Is er goed verkocht en wat is er gekocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was een goede beurs voorons we konden onze lang verwachte citrussen ophalen uit de usa. hier de eerste kiekjes van de beestjes op de beurs.

 

ze hebben nu rust eten en vocht nodig naar de lange trip nieuwere fotos volgens over paar weken denk ik.

 

IMG_4669.jpg

 

IMG_4670.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten Ploe en Eric, voor jullie een geslaagd dagje Hamm geweest, leuk om te horen.

 

Ons dagje Hamm was geslaagd, gezellig maar wel zeer vermoeiend.

Daar we zelf ook een standje hadden en het niet overdruk was konden we omstebeurt een rondje beurs lopen, het aanbod was zeer divers en groot, je kon het niet zo gek bedenken of het was er wel.

 

Naast een leuke beurs gedraaid te hebben hebben we zelf ook iets moois aangeschaft, zeer actieve diertjes die we nog niet op de beurzen in Nederland gezien hebben, zodra we foto's hebben zullen we ze aan jullie laten zien, dus nog even geduld.

 

Leuk was het om weer oude bekenden tegen te komen en te spreken, zoals Gerrit, Erwin, Ploe en Eric en nog verschillende mensen van andere fora.

 

Al met al weer een leuk maar vooral lang dagje Hamm geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je geen miskoop aangedaan zo te zien Eric ;) Van harte met je nieuwe aanwinsten :wub:

 

Groeten Ray.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teug uit hamm

heb het niet gered om in een keer terug huiswaards te keren,heb moeten overnachten in eindhoven(vermoeidheid en rotweer)veiligheid eerst

 

hamm was terug zoals steets een topper,teveel moois,veel te duur(en een te kleine zwarte kous)

 

op twee na zijn alle hypotjes verhuisd voor dit jaar

de laaste reptie-farm blood knaller heefd zelfs de opening niet gehaald

 

sommigen zijn zelfs gevlucht na gevonden te hebben wat ze zochten :rolleyes:

(eigenkennis is het begin van de wijsheid <_< )(goed thuisgekomen ploe :lol: )

 

eric was groter dan anders van terechte fierheid,gewoon prachtbaardjes liet hij daar bewonderen(jammer dat hij ze niet vergeten is onder onze tafel :( )

 

natuurlijk kom GERRIT niet achterblijven :cheer::cheer:

zijn apsolutte koopstop heefd het terug moeten afleggen tegen zoveel moois :D

 

ook wijzelf hebben de vooropgestelde koopstpop niet gehaald

lester onze nieuwste aanwinst :cheer:

LESTER2.jpg

LESTER1.jpg

 

 

goed aangekocht,goed verkocht,veel plezier gehad,gewoon een prachtdag

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol::lol: Dus jullie konden het weer niet laten om met lege handen thuis te komen, mooie nieuwe aanwinst Erwin, ik ben benieuwd waar Gerrit nu weer mee thuisgekomen is :lol:

 

Beiden gefeliciteerd en veel succes er mee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een super aankoop :D daar ga je heel veel plezier aan beleven ik hoop dat je die een x met de citrussen laat kweken knal gele leatherbacks :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie nieuwe aanwinst Erwin, die koopstop bij jullie wil nog niet echt lukken he?! :P

Prachtig dier, daar ga je een hoop plezier aan beleven.

 

Inderdaad zijn wij, zoals je zei, gevlucht voor al dat moois, de verleiding werd wel erg groot, :D (Zeker nu al die kweekbakken hier leeg staan :D )

 

Ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe aanwinst van gerrit ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ ploe durf je de volgende x wel naar hamm te gaan als je niks zoekt. :P

 

ik blijf dan altijd veilig thuis

Denk dat dat ook het verstandigst is, om niet te gaan als je niks zoekt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

ja de beurs in ham is toch de beste vindt ik :)

heb deze keer alleen potje kalk en vitamine gekocht ;)

heb trouwens toch haast geen plek meer .

 

tofste vind ik nog dat je lekker hard je gas in kan trappen .

maarja dan moet wel tom tom je bij kunnen houden want de terug weg was hij steeds alle satelieten kwijt,en daarom heeft de reis mischien wel 60 kilometer langer geduurt .

steeds pakte tom tom de draad weer op en dan moeste we weer keeren tot 2 keer toe heheh

 

maarja wel een leuke dag gehad .

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de reacties te lezen hebben we weer wat gemist. We zouden dit jaar naar Hamm gaan maar omwille de pijnlijke nek en rug dacht ik dat het niet verstandig zou zijn om zo lang aan te schuiven in de kou buiten en dan nog eens een hele dag rondwandelen.

 

Na het lezen dus toch heel veel spijt maar het is niet de laatste keer Hamm geweest dus willen we zeker de volgende keer van partij zijn.

 

Ik ben ook h

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ B22maarja dan moet wel tom tom je bij kunnen houden want de terug weg was hij steeds alle satelieten kwijt,en daarom heeft de reis mischien wel 60 kilometer langer geduurt .

steeds pakte tom tom de draad weer op en dan moeste we weer keeren tot 2 keer toe heheh

 

het is de simpelste beurs om heen en terug te rijden

 

naar hamm via eindhoven,richting hanover,en u paseerd hamm

 

de terugweg is nog gemakkelijker

in ham de outostrade op,en blijven volgen tot u de richtingaanwijzer venlo ziet,en deze volgen

 

terug zonder gps doet ons terug wakker worden :D

 

groetjes

erwin

Share this post


Link to post
Share on other sites

De weg terug is ook niet zo moeilijk en de borden arnheim werden ook goed aangegeven maar john wachte tot tomtom weer begon te praten hahahahaha en ik was aan het dagdromen en lette niet op de weg hahahhha.

 

ach we zijn sterren op de weg het ritje naar Erwin duurde verleden x ook al meer dan 2 uur hahhahahahaha en terug ging het toch flink wat sneller

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ja heheh met reisje naar erwin was ook een heel verhaal.

eerst die nep tom tom die mijn vriedin had gehad bij haar auto werkte niet jovel .

en toen moeast erwin ons ophalen bij de stijnaarse steen weg als ik dat goed heb ont houden .

en die weg was voor hem ook moeilijk te vinden want die werd door kruist door een rijksweg.

en hij zat aan de verkeerd kant.

ja ik dacht ga bij coca cola fabriek staan die weet hij wel.

ja ook STOM

had beter bij de fabriek van jupiler kunnen gaan staan had hij me zo gevonden hehehhe .

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×