Jump to content
Sign in to follow this  
Fragrancy

Agaatslakken

Recommended Posts

jazeker

ik heb de achantina fulcia soort!!

voor de hobby,neem er niet meer dan 3,anders heb je er binnen de korste keren 1000! ze leggen heel veel eitjes!

de bak moet elke 3 weken leeg gehaald worden,door het vocht,en de warmte krijg je heel snel springstaartjes,en gaan je slakken dood.

maar voor de heb zijn het hele leuke dieren,heel sociaal naar elkaar toe,je kan zien dat ze elkaar leuk vinden,en er naar kijken is ook geweldig,ze bewegen heel sierlijk.

als je kikkers,en skinken bezit zijn ze heel nuttig,skinken zijn verzot op slakjes,en de kikkers eten de springstaartjes weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okidoki...

Ik ga es kijken of ze bij de rozenkevers kunnen.

Bij mijn rozenkevers heb ik geen last van springstaartjes of mijten. Ik heb er pissebedden bijzitten. Heb ergens gelezen dat deze ongedierte opruimen...

 

En dan moet ik nog slakken zien te vinden.

Heb jij misschien eitjes en kan je die opsturen?

Kweet niet of dat gaat h

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet effe niet waar hier in de buurt is,maar ik zou wel wat voor je hebben,maar of ze het met dit weer zouden overleven weet ik niet!

ik heb er tegenwoordig ook pisse bedden bij zitten,en dat helpt zeker!!!

a fulia kunnen heel zeker wel bij 1000 poten,de biotoop van rozenkevers is weet ik niet,dus kan ik niet zeggen of de slakjes erbij kunnen!

m,n laptop is leeg gehaald,en ik ben de link naar het forum van het dp ook kwijt!

kan het dus niet even zo vragen.

als je het tegen de verzendkosten wil wagen hoor ik wel van je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×