Jump to content
Sign in to follow this  
Ricardo

Eitjes Komen Uit.

Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb een vraagje ik heb eitjes in broedstoof en nu heeft 1 al zijn koppie er af en toe uit maar hoelang duurt het ongeveer voordat die hellemaal uit het ei is? T is de eerste keer voor mij en vraag me af hoelang zon baardje erover doet.

 

Hoop van jullie te horen.

 

Mvg Ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ricardo

 

heel leuk dat de jongn dieren aan het uitkomen zijn.

het is heel verschillend hoe lang het kan duren soms een paar uur en soms wel bijna een dag.

dus nog even afwachten :D

veel sucses met de jongen dieren.

 

groetjes william

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt ik d8 dat t wle erg lang duurde maar het is net 1,5 uur bezig toetsraks was die wat verder en nu is die weer iets terug gegaan in het ei kan dit ook geen kwaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

meestal hebben ze het kopje half uit het ei , dan trekken ze zich terug en dan komen ze der meestal helemaal uit ,

 

tot ze helemaal uit het ei zijn kan vari

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

hoe staat het er nu voor! leuk ,babys!!!

het kan echt wel dagen duren voordat alles uitkomt.

ze nog even laten liggen is ook niet zo erg,wacht lang genoeg zodat de eirenzak volledig opgenomen is.

en niet schrikken als er 1 razendsnel de benen neemt, hahaha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat met de kleintjes

hoeveel lopen er al rond ???

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er loopt er nu 1 rond en de tweede is ook bezig ik dacht dat alles te gelijk kwam maar lijken om de beurt te komen. Echt leuk om te zien in het echt.

Had nog een vraagje wat voor bodem bedeking kan ik het beste gebruiken heb nu kranten op de bodem liggen.

 

Mvg Ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ze zijn niet te snel,beter toch,hebben ze wat meer tijd!

hoe bedoel op de bodem,in het terra waar ze in moetten?

een krantje kan,maar je kan ze ook op keukenrol zetten,of op de kale grond,zo kan je mooi bijhouden of er genoeg gepoept word!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKe bedankt zet ze wle op keukenrol er zijn er nu 3 bezig met uitkomen denk dat die er morgen hellemaal uitkomen. Waneer mogen ze op zand gezet worden eigenlijk?

 

Mvg Ricardo

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,dat moet je zelf weten.

helaas voor mijn dieren,ik houd ze op de kale grond!

dus geen lagen zand,geen achtergebleven poep of voedseldieren hier.miss jammer voor de dieren,maar ik kweek zelf niet,dus ga voor het makkelijke schoonhouden en onderhoud.

hoe groot is het legsel eigenlijk parick,en hoe warm staat je stoof,het duurt wel lang!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er nu 6 rondlopen en de rest is nu ook bezig broedstoof staat constant op 28 graden. het legsel was niet zow groot waren in totaal 14 eitjes waarvan er 2 gingen schimmelen en nu dus nog 12 maar was eerste legsel van vrouw dus is wel redelijk voor de eerste keer dacht ik.

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu is het voor het vrouwtje,en jou de eerste keer,dus om te zien hoe alles verloopt is het een mooi probeersel.

hoe staat het er nu voor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×