Jump to content
Frank de Boer

Update Terra 2 Achter Wand In Kleur!

Recommended Posts

Gisteren mijn achterwand afgemaakt ben er super tevreden over, vandaag de temperaturen op verschillende plekken gemeten.

Onder de spots is het aan de linker kant 39c en de andere 43.5

buiten de spots is 29.6 en in de schaduw is het 24.6 lijkt me allemaal oke, zeg het als dat niet zo is, zal ik andere spots proberen.

Volgende week nog uv lamp installeren komt boven aan tegen de achterwand uit het zicht en bestraald de volledige bak behalve in de schaduw plekken natuurlijk.

 

terra001.jpg

 

terra003.jpg

 

terra005.jpg

 

terra004.jpg

 

terra007.jpg

 

terra008.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de wand geweldig geworden!!!

de temp ik prima,maar ga je nog wat plaatsen onder een spot om lekker op te zonnen/ maar echt leuk gedaan!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super geworden!

 

Leuk aangekleed en de kleur spreekt me erg aan!

 

En een zonneplek is volgens mij al aanwezig als ik me niet verkeken heb bij de rechterspot :lol:

 

Echt mooi geworden, veel plezier ermee!!

 

Grtz,

Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ziet er inderddad mooi uit hoop de komende weken er ook zoiets van te maken weet alleen nog niet welke lijm ik exact moet gebruiken bij de isomo en welke verf het beste is en redelijk van prijs en niet giftig voor de dieren (is waterverf aan te bevelen ?)

Groeten

en moet er een vernislaag over ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gewoon de goedkoopste tegelijm genomen, deze was toevallig voor groote tegels deze plakte goed!

in 2 lagen aangbracht met de hand.

3dagen laten drogen en toen met betonverf=kras vast en het donkere effect dmv mat zwarte spuitverf, en zie het resultaat :D

Maar zit een nog aardige verf geur in dus nog geen baardjes die komen er in zodra de geur weg is en ik weet wat voor soort ik neem.

 

 

gr Frank

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb gewoon de goedkoopste tegelijm genomen, deze was toevallig voor groote tegels deze plakte goed!

in 2 lagen aangbracht met de hand.

3dagen laten drogen en toen met betonverf=kras vast en het donkere effect dmv mat zwarte spuitverf, en zie het resultaat :D

Maar zit een nog aardige verf geur in dus nog geen baardjes die komen er in zodra de geur weg is en ik weet wat voor soort ik neem.

 

 

gr Frank

Hallo frank is er nog een vernislaag over gezet ?Nu ziet er echt mooi uit ga vandaag al het nodige materiaal evn bij de hubo kopen en kan er de komende dagen even wat aan werken als ik de tijd heb bedankt voor de uitleg.

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×