Jump to content

Recommended Posts

Wat een geweldige community hier!

 

Ook ik ben al enige maanden aan het rondsnuffelen en info aan het inwinnen om dan eindelijk te beginnen!

 

Jullie zullen me denk ik nog wat vaker tegenkomen met vragen, het meeste heb ik al gehaald uit het forum, maar omdat het voor iedereen toch weer uniek is wat betreft ervaringen, zal ik mij nog wel eens melden ;)

 

Ik ben binnenkort eigenaar van een compleet houten bak (mdf) 100x50x50 en wil er 1 baardje in gaan houden, allereerst ga ik deze bak natuurlijk goed voorbereiden (achterwand, verlichting, inrichting, etc.)

 

Ik woon zelf in Simpelveld, Zuid-limburg, misschien dat er mensen uit de buurt zijn die tips hebben voor eventueel winkels in die omgeving (tot nu toe veel bezocht, en Stelo in Brunssum was naar mijn mening kwa personeel en uitleg goed)

 

Nou, ik ga er een einde aan breien, mijn Ciabatta is klaar :P

 

Grtz,

Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Losvlamos,

 

Ik kom zelf ook uit Zuid-Limburg.. :)..En ik ga ook best vaak naar Stelo in Brunssum, maar ik ga ook wel eens naar fressnapf in herzogenrath. Het is niet zo groot als in Brunssum maar ook de moeite waard. Verder is in Maastricht een grote reptielen winkelen en die heet boiga, maar ik zelf ben er niet zo over te spreken omdat die man niet zo vriendelijk was maja. Ik ben zelf ook nog opzoek naar reptielen winkels in limburg, maar er zijn er niet zoveel. Nou ik hoor het wel van je he ;). Verder veel plezier hier op de site.

 

Groetjes Siem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi welkom hier op dit gezellige leerzame forum..

Wens je veel plezier met je baardje als die komt..

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi

welkom op het forum!! leuk dat je jezelf hebt voorgesteld,als je vragen hebt staan we voor je klaar !!

heel veel voorpret gewenst,maar pas op hoor,dit is een zeer verslaavende hobby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dennis ;)

 

Welkom hier op het gezelligste forum :cheer:

 

Leuk dat je je even hebt voorgesteld.

 

Veel plezier en succes op je zoektocht.

 

Grtzzz :D Jo

 

Ps. hopelijk heeft de ciabatta gesmaakt. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's nog eens een "warm" welkom :D

 

@JDG:

ja dankje, die heeft zeker gesmaakt haha ;)

 

Ik zal binnenkort nog een topic openen over de voortgang van mijn eerste Terra, want ik merk dat de mensen die dit doen tenminste waardevolle en bruikbare feedback krijgen :D en dat kan ik wel gebruiken voor een eerste keer ;)

 

Ik zal me alle tijd nemen om dit grondig te doen, en ja, het is nu al verslavend inderdaad :) maar wat wil je met zulke interessante diertjes!

 

Grtz,

Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom

vind het altijd zeer inerresant om te zien hoe anderen hun terra bouwen dus zeker veel foto's erbij plaatsen

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,welkom hier.Ook wij komen uit Zuid- Limburg,Heerlen om precies te zijn.We gaan ook na Stelo en soms fresnapf,dan heb jeook nog aquatop in Duitsland,ben even de plaatsnaam kwijt(radio parkstad maakt er reclame van) en hier in Heerlen ligt nog een leuke winkel nl woef&miauw Olmstraat 2 Passart/Heerlen (www.woef-miauw.nl) veel plezier alvast en het zal wel niet bij 1 baardje blijven....groetjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mandy en giovanni

 

Ik heb eens op internet gekeken onder aquatop. Is het toevallig dit adres?

 

 

AQUATOP GmbH

im Gewerbepark Aachener Kreuz

 

St.-Jobser-Str. 57

D-52146 W

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ja geloof het wel aquatop ligt inderdaad in wurselen ,dus zal wel kloppen,zeer mooie winkel met uitgebreid aanbod ,woef-miauw heeft ook van alles ook reptielen,niet zoveel als stelo maar wel netjes verzorgd,en meerdere benodigheden en prachtige moriowormen haha,echte dikke vette wormen,veel winkelplezier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ja geloof het wel aquatop ligt inderdaad in wurselen ,dus zal wel kloppen,zeer mooie winkel met uitgebreid aanbod ,woef-miauw heeft ook van alles ook reptielen,niet zoveel als stelo maar wel netjes verzorgd,en meerdere benodigheden en prachtige moriowormen haha,echte dikke vette wormen,veel winkelplezier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi,

 

Heb ondertussen nog wat winkels bezocht ja, dank jullie wel! Ik wilde ook nog de uitstapjes naar wurselen en Duisburg (wel ff rijden maar goed :P ) maken ;)

 

Kreeg van mijn zwager een leuke catalogus van Zoo Zajac in Duisburg, moet best interessant zijn heb ik gehoord. soort van dierentuin/winkel. ik laat me verrassen, iemand al eens daar geweest?

 

Ik wacht ondertussen nog op mijn bak, zou volgende week moeten arriveren en dan kan ik eindelijk beginnen met mijn achterwand. Nu kriebelt het wel om te beginnen :D

 

Bedankt voor alle welkomstberichtjes :cheer:

 

Grtz,

Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op de forum!

ik ben al benieuwd naar het eindresultaat van jou terrarium!

Ik ben ook net begonnen aan een stelling van enkele terrariums!

En het is altijd leuk om eens ideetjes te zien van andere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dennis,

 

Beter laat dan nooit. ;)

 

Ook nog van Harte Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×