Jump to content

Recommended Posts

Hoi.

 

Vandaag weer wat nieuwe foto's (update)gemaakt van maka.

 

Maka17.jpg

Maka16.jpg

Maka15.jpg

Maka14.jpg

Maka13.jpg

Maka12.jpg

Maka11.jpg

Maka1.jpg

 

Ps foto's mogen alleen gebruikt worden met toestemming!

 

Groeten Ray.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ray ;)

 

Prachtig dier hoor :rolleyes:

Ziet er ook heel gezond en alert uit.

Hoe groot is Maka nu ?

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Ray ;)

 

Prachtig dier hoor :rolleyes:

Ziet er ook heel gezond en alert uit.

Hoe groot is Maka nu ?

 

Grtzzz :D Jo

Hoi Jo.

 

Bedankt voor het compliment ;)

 

Ik denk dat Maka om en nabij de 50 cm is. Ik ben wel heel benieuwd hoe groot hij uiteindelijk gaat worden.Ik heb voorheen een gele man gehad die nog iets groter was.

 

Ik merk overgens wel dat het aan de stemming ligt of hij op kleur is of niet.

Meestal met voeren of tegen de middag en avond is hij het mooist.

 

groeten Raymond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig baardje, en lekker gevuld, super, kan niet anders zeggen!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt voor jullie reactie's.Ik ben ook zeer tevreden met hem zowel qua kleur als karakter van het diertje.

 

Ik zal dan ook aankomend jaar 1 of 2 mooie partners voor hem uit gaan zoeken ;)

 

Groeten Ray.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind de bloods echt gaaf. je hebt het diertje goed rond :D

Hahahah hij is echt rondt he :D;) Ach laat dat beest lekker eten.Zoals ik je al vertelde zijn er mensen die net omgekeerd veel te weinig geven.

 

ik moet er wel bij zeggen dat hij s'morgens eerste een schotel met groenten en fruit krijgt. eet hij dit niet op krijgt hij verder niks.Maar meestal is het geen probleem hoor want meneer weet er aardig weg mee :P;)

 

Om de 2 weken mag hij ook 1a2 dagen vasten en krijgt hij niks zodat hij zich eens lekker leeg poept ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Ray ,

 

prrrrrrrrrrachtig hoor en hoeveel weegt het dierje ondertussen.

 

Dat Marc mooie resultaten heeft behaald met zijn bloods is af te leiden uit de mails die we hier krijgen ( uit binnen en buitenland ) om er meerdere aan te schaffen.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal bedankt voor jullie reactie's.Ik ben ook zeer tevreden met hem zowel qua kleur als karakter van het diertje.

 

Ik zal dan ook aankomend jaar 1 of 2 mooie partners voor hem uit gaan zoeken ;)

 

Groeten Ray.

Hallo Ray en zoals je al weet heeft Marc nog een koppeltje onverwante bloods zitten om een nieuwe bloodlijn op te zetten die dus onverwant zijn met onze dieren en waar ik al naar uitkijk want deze zijn nog feller van kleur dan de ouderdieren van onze nakweek.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal bedankt voor jullie reactie's.Ik ben ook zeer tevreden met hem zowel qua kleur als karakter van het diertje.

 

Ik zal dan ook aankomend jaar 1 of 2 mooie partners voor hem uit gaan zoeken  ;)

 

          Groeten Ray.

Hallo Ray en zoals je al weet heeft Marc nog een koppeltje onverwante bloods zitten om een nieuwe bloodlijn op te zetten die dus onverwant zijn met onze dieren en waar ik al naar uitkijk want deze zijn nog feller van kleur dan de ouderdieren van onze nakweek.

 

Groetjes

Hoi Gerrit.

 

Klopt ik heb idd al foto's gehad van de nieuwe bloods van Marc.Ik wil daarom graag aankomend jaar 1of2 vrouwen overnemen uit het nieuwe koppel van Marc.

 

Verder wil ik het met de baardjes voor gezien houden omdat ik ook nog andere dieren heb en niet al te veel ruimte heb voor meer dieren ;) Al is het soms moeilijk als ik zie wat voor moois er voorbij komt op het forum hier :P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×