Jump to content

Recommended Posts

hallo alle maal heb een vraag mijn buurjonge is het huis uitgezet voor redenen maar hij had een baardje die heb ik uit huis gehaald anders gin die naar dieraziel ik mocht hem hebben maar ik kan niet zien welke soort het is het is een man van 360gr en is zwart maar toch ook met veel geel onder de kin en aan die zijkanten zal ik nu een wiltkleur hebben of is het toch een andere gr budy

 

IMG_0823.jpg

 

IMG_0825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je de juiste afkomst van het dier niet weet en dus niet weet welke ouders het dier heeft en welke hun kleurslagen zijn kan je alleen maar zeggen dat dit een wildkleur baardagaam is.

Er zijn vele wildkleuren die ook geel of oranje vertonen. Wij hebben er ook zo eentje thuis zitten, is prachtig van kleur en heeft oranje baard maar is en blijft een super mooie wildkleur baardagaam.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

de foto,s zijn wat minder,maar Zo te zien ishet een mooi dier.denk ook aan een leuke standaard.

hopelijk heb je er veel plzeier mee,en komt je buurjongen ook zo goed terecht!!!

pfft ,tis toch wat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Sara en Anita al aangaf als je niet weet welke de ouders zijn is het een Wildkleur, maar wat ook kan gezegt kan worden is bv als er heel veel geel inzit dat het een Gele Wildkleur is! Zo blijft het een wildkleur maar het geeft gewoon aan welke kleur hij/zij vertoont! Zo heb ik een zeer lichte Wildkleur zitten (niet bijde ouders zijn bekend maar er zou ook pastel inzitten en ons vrouwtje (de dochter zeg maar) heeft een klein beetje weg van een pastel wildkleur! Maar omdat het niet zeker is spreken we enkel over een zeer lichte wildkleur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal ik dacht het ook al wel dat het een wildkleur zou zijn is wel een hele mooie ik ga vandaag even naar de da voor mest onderzoek want ik vind zijn ogen een beetje bollig die buurjonge zien we niet meer terug zit in een afkick kliniek blijkt een alchollist te zijn gr budy nog maals bedankt

:cheer::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het super dat jij je nu over het baardje ontfermd

nu heeft hij een goede thuis en goede zorgen

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind het super dat jij je nu over het baardje ontfermd

nu heeft hij een goede thuis en goede zorgen

 

groetjes

d+n

djw ik doe me best :cheer: komt goed hij heeft wormen krijgt nu een keurtje komt allemaal dik inorder gr budy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×