Jump to content
Sign in to follow this  
Mark.B

Winkel

Recommended Posts

Hallo, Volk van het goede leven.

 

Ik had een kort maar krachtige vraag : heeft iemand ervaring met de winkel terraplus in groningen ( www.terraplus.nl ) ?

Om me mama over te halen een reptiel te nemen(ze is er een beetje bang voor) wil ik me moeder mee nemen naar een reptielen zaak, maar nu wil ik eventueel daar mijn dieren(mocht ik ze nemen) ook weg halen aangezien ik moeilijk mensen rond groningen kan vinden die nakweek hebben (hierbij meteen een oproepje).

 

mvg,

 

Mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Mark.B ,

 

is het niet beter dat je met je moeder naar een kweker toegaat want daar ga je een veel betere uitleg krijgen dan in de winkels.

Dan kan je moeder ook eens zien hoedat alles in zijn werk gaat en op haar vragen eerlijke antwoorden krijgen want in de winkels is dit niet altijd het geval want daar moet het geld opbrengen en smeren ze je vanalles aan wat je niet zal nodig hebben.

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben mezelf al 2 jaar aan het inlezen over het houden van reptielen dus op de meeste vragen kan ik zelf antwoord geven.

Ik zou graag naar een kweker gaan, maar die zitten geloof ik niet in de provincie groningen, of heb ik dit verkeerd?

 

mvg,

 

Mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mark

ga dan eens kijken op markrplaats,tik in de zoek opdracht alles binnen 10 km,en kijk wat er te voorschijn komt! er is zat,je moet alleen even zoekken.je kan ook zelf een advertensie zetten.

ik heb ooit een iguana gahaald op de zwolle beurs,de verkoper was een winkel in groningen,het dier kwam uit el salvador,en buiten het feit om dat hij niet ,,tam" te krijgen was,had hij ontstekingen in z,n staart die later pas naar boven kwamen.het dier heeft weken in merelbeke in belgie in t ziekenhuis verbleven,en toen nog eens 4 maanden alleen boven in een kamertje gestaan om aan te sterken.

na een heel verhaal vind ik ook dat je beter bij iemand thuis kan gaan kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodra het zover is zal ik een advertentie op marktplaats plaatsen, kijken wie er reageerd, dr zit op dit moment een mevrouw in veendam (7 minuten rijden) die nakweek heeft, meschien kan ik mn mamsel daar heen slepen :D

 

mark.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×