Jump to content
JDG

Eindelijk Na 1 Jaar Zoeken Beloond

Recommended Posts

Hoi ;)

 

Zaterdag zijn we dan uiteindelijk beloond voor onze speurtocht van bijna 1 jaar.

Vorige week kreeg ik onverwachts bericht van iemand die op onze site informatie aan het zoeken was en zag dat we nog een volwassen man zochten.

Zaterdag zijn we dan langs geweest om onze ervaringen te delen en onze man op te halen, daar bleef het niet bij want ook een extra dame hebben we gekocht.

Dus aan al de mensen die hebben helpen meezoeken nogmaals bedankt.

Maar de speciale dank gaat uit naar Gekko reptiles in Lier, want hier komen de dieren vandaan, een zaak die zeker een pluim verdiend qua inrichting en de zorg aan dieren.

Zeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

n harte gefeliciteerd met het goede resultaat van uw zoektocht.

 

dat gekko reptiels een zeer mooie verzorgde zaak is met mooie nakweekdieren is reedts zeer lang gekend

 

ook de servies is bijzonder goed ,en voledig

 

GEKKOREPTILES4.jpg

GEKKOREPTILES2.jpg

 

 

achteraan is er een zeer grote baardagaam kamer gemaakt,waar je uren kan en mag kijken

 

GEKKOREPTILES3.jpg

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Erwin, in het echt ziet het er nog mooier uit ook wat de woestijnkamer betreft.

Joerie (de uitbater) wist mij ook te zeggen dat hij hier baardjes van klanten die met vakantie zijn opving.

De man met de baard en de hoed had hij ook al eens in zijn zaak gehad :P wie zou dat nu zijn <_<:P:D

Ook wist hij mij te zeggen dat hij een silkback van Freddo (als ik de naam goed heb) heeft kunnen bemachtigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat een winkel?met zulke mooie terras,zeker knap hoor,kunnen veel zogenaamde dieren speciaalzaken een voorbeeld aan nemen.

maar gefeliciteert,dat het een jaar geduurt heeft valt me nog mee!!!

fotos fotos!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die winkel is echt op en top verzorgd, toen ik binnenstapte waande ik me plots ergens in de rimboe :D

 

Terrariums zijn veel mooier ingericht, properder en verzorgder dan waar dan ook ik al gezien heb!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeer mooi :D

 

Wat is het adres??

Ik wil er wel eens een kijkje gaan nemen :)

Heb dit reeds toegevoegd aan het topic reptielen winkels in Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jo en zo zie je maar dat de aanhouder wint en ben blij voor jou dat je eindelijk je zoektocht tot een goed einde hebt gebracht ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
foto's van de beestjes?

heb namelijk geen idee wat het is  :rolleyes:

Op de foto's van de nieuwe dieren moet je nog even wachten, daar ik de dieren nu zoveel mogelijk met rust laat en ze laat wennen.

Als je zo lang niet kunt wachten kun je desnoods even een kijkje gaan nemen op mijn site, daar staan de foto's op van de dieren die ik reeds in mijn bezit had.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Hier zijn ze dan.

De dieren zijn nu goed geclimatiseerd en zijn parasiet vrij.

 

SUC51583.jpgSUC51556.jpg

Mannetje

 

SUC51574.jpgSUC51571.jpg

Vrouwtje

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

knappe dieren,zeker het wachten waard

 

hoop nu maar dat er eens nakweek mag van komen,we duimen met u mee

 

groetjes

 

erwin & sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Mijn zoektocht heeft voor dit koppel ongeveer 1 jaar geduurd en nu zijn we gisteren naar de beurs in dadizele geweest en als grote verassingen waren er daar aanwezig.

Dus de verleiding was te groot en onze collectie is verder uitgebreid met dit vrouwtje.

 

SUC51725.JPG

 

SUC51727.JPG

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo heb je niks,en dan loop je er zo tegen aan! gefeliciteert hoor,nog een vrouw erbij!

is dit ook een wildvang diertje? ze lijkt me jong,al heb ik geen idee hoe groot deze dieren zijn.

maar ze is beeldig,en hopelijk kan ze na een gewenning periode in de groep geplaats worden,en ze is zeer goed terecht gekomen bij jullie dus gaat ze je uiteindelijk mooie nakweek bezorgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
is dit ook een wildvang diertje? ze lijkt me jong,al heb ik geen idee hoe groot deze dieren zijn.

Ja hoor dit is ook wildvang, nakweek vindt je hier niet van en dat is nu net de bedoeling met onze kweekgroep.

Hoe oud ze is weten we dus niet, je kan enkel afgaan als ze paringsgedrag vertonen hoe oud ze zijn want deze dieren zijn pas geslachtsrijp tussen de 2 en 3 jaar.

Dat ze jonger is dan onze andere dieren denk ik ook en het is met deze gedachte dat ik deze er uitkoos, haar gestalte is nog kleiner alhoewel dit ook kan te maken hebben met de oorsprong, zo kunnen dieren van java en sumatra onderling verschillen in grote en kleuren.

Deze is nu ongeveer 35cm en de rest zit tegen de 45 cm, dit zijn ook de afmetingen van de volwassen dieren ongeveer.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hebben wij(gerrit en ik )alle beurzen lopen afzoeken in binnen en buitenland,zitten ze hier lekker ik belgie zelf te pronken :D

 

zeer mooi beestje,gefeliciteerd

zeer geslaagde foto(op de hand)

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

o.waren er dan meer dan dit dier?

weet je dan nu ook wie ze geimporteert hebben,dat zou in de toekomst misschien een handig weetje zijn!

maar ik heb het zelfde met mijn wildvang skinkjes,paarrijp tussen de 2en3jaar.maar 3 echt forse vrouwen,en het leucje is kleiner,en de gold man ook.

maar skinken passen zich formidabel aan,zijn zelfs hanteerbaar,en het grootste voordeel is vind ik dat ze stress bestand zijn.

maar heel veel sucses gewenst met de kweek,het zou moetten gaan lukken nu denk ik toch!

mijn vriendin kweekt fidji,en als het eenmaal loopt word het eenvoudiger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×