Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Mijn naam is Floddermousie en ik ben nog een newbie in de terrariumwereld.

Binnenkort komt onze eerste baardagaam...

 

Ik ben 23 jaar oud en begin binnenkort aan mijn 6e jaar geneeskunde (6e van de 7 jaren hier in belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

welkom op het forum,aardig dat je je zo uit gebreid hebt voor gesteld!

je kan hier genoeg leren en te weten komen,kom maar met je vragen!

natuurlijk zijn we het er helemaal mee eens dat baardjes leuke dankbare handzame diertjes zijn.

veel plezier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op dit leuke forum .

veel kijk en lees plezier gewenst..

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

O dierbaar belgie een land van ...

 

Welkom :D

 

Ga je wel nog genoeg tijd hebben om te studeren als je een baardje pakt?? :D

 

Succes met je nieuwe hobby, het is geweldig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo floddermousie

 

welkom hier,en veel leesplezier

verstandige keus een baardagaam

 

O DIERBAAR BELGIE ?????

 

denk het niet

 

oooooo regeltjes belgie zal u bedoelen

 

voor het einde van dit jaar zal u wel begrijpen dat ze zich met alles willen bemoeien ,zelfs met zaken waar ze geen verstand van hebben.

 

u weet van de nieuwe wet die er zit aan te komen in verband met"dierenwelzijn"

 

op veel dieren sorten zal er totaalverbod komen.

dat het ons terug belachelijk zal maken,zoals veel van deze overbodige regeltjes,die nooit uitgewerkt zijn,maar gestaafd zijn op de bevindingen van enkelen,die denken het warm water uitgevonden te hebben

 

de groenen zijn er terug bij,dus gegarendeerd hebben we ervan

 

veel dierenwinkels zullen de deur moeten sluiten,daar er geen cent meer kan verdiend worden,en waar halen we voedseldieren,als ze deze op de (100) lijst niet vermelden

 

ze gaan een lijst van 100 dieren maken van dieren die wel nog mogen.

 

hoe beslis je nu goed ,dat u op voorhand een getal bepaald wat goed bekt,en dan maar invuld

wat met een dier dat ze niet kennen simpel verboden

 

dus dierbaar belgie word dus ondierbaar belgie

 

we vehuizen nog eens met zen allen naar nederland(zouden ze daar vriendelijk zijn tegen buitenlanders :rolleyes: )

 

 

 

 

 

 

maar toch van harte welkom

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

we ruilen gewoon, al zitten ze in vlaanderen dus niet op al die drukke nederlanders te wachten. we pikken schijnbaar al de leuke huisje in!

maar het forum word bezocht door als ik het goed heb 34% belgen,oja 1 duitste ook nog.zelf vind ik het wel leuk hoor!

de regels worden idd steeds overvloediger in belgie.maar om eerlijk te zijn vind ik het geen slecht idee.de wildvang moet worden aan gepakt en zo gaat het lijstje door.(maar dat zou dus voor de hele eu het zelfde moetten worden)

maar dat de voedseldieren ook aan gepakt gaan worden wist ik nog niet,maar hier in nederland is het al jaren verboden om met levend aas te vissen,(gaat eigenlijk nergens over,maar zo zie je maar dat de reptielen hobby hier in nederland niet hoog op het lijstje staat).

maar kan belgie dat eigenlijk wel! op z,n uppie de wet veranderen,hier mogen ze van brussel niet eens de roetfilter verplicht maken op een diesel auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
O DIERBAAR BELGIE ?????

denk het niet

oooooo regeltjes belgie zal u bedoelen

 

voor het einde van dit jaar zal u wel begrijpen dat ze zich met alles willen bemoeien ,zelfs met zaken waar ze geen verstand van hebben.

u weet van de nieuwe wet die er zit aan te komen in verband met"dierenwelzijn"

op veel dieren sorten zal er totaalverbod komen.

dat het ons terug belachelijk zal maken,zoals veel van deze overbodige regeltjes,die nooit uitgewerkt zijn,maar gestaafd zijn op de bevindingen van enkelen,die denken het warm water uitgevonden te hebben

 

de groenen zijn er terug bij,dus gegarendeerd hebben we ervan

veel dierenwinkels zullen de deur moeten sluiten,daar er geen cent meer kan verdiend worden,en waar halen we voedseldieren,als ze deze op de (100) lijst niet vermelden

 

ze gaan een lijst van 100 dieren maken van dieren die wel nog mogen.

hoe beslis je nu goed ,dat u op voorhand een getal bepaald wat goed bekt,en dan maar invuld

wat met een dier dat ze niet kennen simpel verboden

dus dierbaar belgie word dus ondierbaar belgie

we vehuizen nog eens met zen allen naar nederland(zouden ze daar vriendelijk zijn tegen buitenlanders :rolleyes: )

 

 

 

 

 

 

maar toch van harte welkom

 

groetjes

erwin&sonja

zo, jij haat blijkbaar belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

ik weet de comotie nog,de nederlanders zouden tol gaan betalen om belgie door te kunnen,m,n vriendin woont net buiten antwerpen,maar die zei gelijk,daar komt niks van.

maar wanneer ga je je baardje aan schaffen?

heb je er al 1 op het oog!

(ik heb 2 mannen in de aanbieding,belgische dus de taal zou geen probleem zijn :lol: )

het zijn echte knapperts

post-21-1183635765.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ervaring leerd het ons anders(ben reedts zeer lang belg hoor :rolleyes: )

 

belgie word geleid door drukkingsgroepen,die allen denken het warm water te hebben uitgevonden.

 

zal het aan de hand van een voorbeeld proberen uit te leggen

 

ter bescherming hebben ze enkele vogels overbeschermd

 

de aalscholver:is ondertussen uitgegroeid tot een plaag,zodat er bijna geen paling meer over is.(aalscholver beschermd-paling weg)

 

de reiger:eten ondertussen meer koi's dan kikker's,daar ze aller kikkers al op hebben(reiger beschermd -kikker weg)

 

bonte kow;vreet alles dat beweegd,waneer zag u voor het laast nog een huismus?

de bonte kou is nu een van de slimste vogels die er zijn,en deze jagen steets met meerdere samen,en daar kan geen enkele andere vogel tegenop

de kippenkuikens moeten binnenblijven,of er word er geen enkel groot.

deze proberen zelfs baardjes uit het buitenterarium te pakken te krijgen

 

deze maatregelen zijn onbezonnen genomen(door mensen die graag een vogeltje zagen,maar door hun ingrijpen het evenwicht grondig verstoord hebben)

 

dat er nu andere zullen zetelen steld me zeker niet geruster(elk nieuw lid wil zijn naam ergens zien onderstaan,en daarom de gekste voorstellen indienen)

 

de 100 dieren regeling komt er zeker,deze is al zo ver dat ze dit jaar zelfs nog van kracht (zal)kan gaan

 

dus al wat niet op deze lijst zal staan zal verboden zijn.

er staat geen enkel voedseldier op dat wij baardagaamliefhebbers nodig hebben.

 

WAT ALS DEZE REGELING GOEDGEKEURD WORD ???

MET ZEN ALLEN NAAR NEDERLAND ACHTER VOEDSELDIEREN

 

eerst gingen we naar nederland om boter :blink: dan om iets voor te lezen :blink:

dan om iets voor tussen de tabac,en binnenkort on iets voor te voederen :angry:

 

veel dierenwinkels zullen deze maatregel niet overleven

 

 

haaten doen we niemand(zelfs mijn schoonmoeder niet :blink: (als ze maar in haar eigen huis blijfd :rolleyes: ))

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×