Jump to content
Reptie-Farm

Nakweek Volgend Jaar.

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

 

Volgend jaar hoopt het Reptie-Farm Original Breed nakweek te

hebben van de volgende bloedlijnen van baardjes;

 

StandaardxBlood

Blood

leucistic

Sunburst

 

 

Lijst wordt waarschijnlijk nog verder aangepast.

 

Groetjes;

 

Reptie-farm Kweek Team. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

komen die florida orange allemaal van ploe of hebben jullie er ook onverwante laten overkomen uit Amerika?

Dat wordt wel hele mooie nakweek wat jullie gaan krijgen dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle Florida Orange is verwant, want wat mensen ook beweren Michel, er is maar een kweker die ze kweekt (die heeft deze lijn zelf benoemd) en dat is Beardiedragon, Miami, Florida, U.S.A. .

De foto's e.d. zijn via de volgende link te bekijken :

 

http://www.beardiedragon.com/index.html

 

 

Er zijn er bij die ze weer "mengen" met Sandfire enz. enz., maar het blijft allemaal verwant.

Het zijn ontegenzeggelijk prachtige dieren maar, in mijn ogen, alleen maar te kruisen en niet geschikt om mee door te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij al een mooi lijstje!

Ben zeer benieuwd naar de kleintjes al, maar dan zal ik maar niet langskomen zeker (of mijn geld thuis laten) :P

Want er zitten toch weer bloedlijnen bij die ik wel zie zitten! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie nakwekenlijst! Ben benieuwd naar de kleintjes al... MAar zoals stefan zegt, ik laat mijn geld thuis hoor maar wil zeker eens een kijkje komen nemen dan :)B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alle Florida Orange is verwant, want wat mensen ook beweren Michel, er is maar een kweker die ze kweekt (die heeft deze lijn zelf benoemd) en dat is Beardiedragon, Miami, Florida, U.S.A. .

De foto's e.d. zijn via de volgende link te bekijken :

 

http://www.beardiedragon.com/index.html

 

 

Er zijn er bij die ze weer "mengen" met Sandfire enz. enz., maar het blijft allemaal verwant.

Het zijn ontegenzeggelijk prachtige dieren maar, in mijn ogen, alleen maar te kruisen en niet geschikt om mee door te kweken.

We hebben meteen een mail gestuurd naar Beardie dragon over onze florida orange dieren en ik kreeg het volgende van hem terug

 

If I remember correctly it was specified that they were purchased as a breeding trio so the male would be unrelated to the females. I do not

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof niet dat iemand daar maar even over twijfelde,dat de florida orange dieren die jullie hebben verwand zouden zijn.

de invoerder van deze dieren in nederland is een experd wat baardagamen betrefd,en waar deze zijn werk van maakte is het ook ineens goed gedaan.

 

de tijd dat er "te" wijnig vers bloed was is voorbij.

 

de jonge dieren die nu geinporteerd worden zijn dan ook in deze funktie,en doelbewust uitgekozen door beardiedragon's,welke maar al te goed weet wat hij hierheen opstuurd.(zullen wel niet zo mooi zijn als deze nu in nederland te koop worden aangeboden,daar zelden de mooiste exenplaren hierheen komen vanuit america,maar zuiver en onverwand zijn ze zeker)

 

dus wie zich zorgen maakt over inteeld in de toekomst hoefd het niet te zijn,de verdere bloeduitbrijding is reedts een feit

 

iedere zuivere bloedlijn is ooit ontstaan met inteeld,daar twijfeld niemand aan,maar deze ligd al generaties achter ons,en is de mogelijkheid om onverwand aan elkaar te kweken er

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er spijt van dat ik er over begonnen ben, ik heb echt hele andere informatie tot mij beschikking, ik kan hier nu alles knippen en plakken, maar ik zal verder mijn mond houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo 101dragons en wie A zegt moet ook B zeggen , all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan jullie vertellen dat beide dames zusjes van elkaar zijn maar dat de man uit een onverwante bloedlijn komt

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloven het best

als je de jongen ziet :cheer:

51 CMVROUWENINBAD4.jpg

al is dit jong nu al een dame van zes maand :rolleyes:

VROUWENINBAD3.jpg

dit waren de laaste van het nest

zou wel graag de eerste keuzes willen zien

 

VERWAND MET ELKAAR KRIJG JE ZE NOOIT ZO GROOT

 

een zeer tevreden klant ;)

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Ploe voor de klaarheid maar zoals ik al gezegd had dienen mijn dieren in de eerste plaats niet om met elkaar te kruisen en zoals de dieren van Erwin groeien die van mij ook als kool en ben er uiterst tevreden over , heb weer nieuwe fotos van die van mij gemaakt en een update gedaan in het topic fotos baardagamen ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals aangekondigd zullen er dit jaar verschillende lijnen en kleuren baardjes ter beschikkeng zijn

wat er nu zoal in de stoof zit

blood x blood (verschillende onverwante koppels)

leucistic x leucistic(7 vrouwen-"3manen)(onverwante mannen)

florid orange x blood (aan het uitkomen)

florida orange x citrus

citrus x citrusgold

citrus x extreem yellow translucent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×