Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Nog 1 vraagje hoor.

 

Ik heb nu krekels in me terrarium zitten maar die zitten alleen op de achter wand zo komt me baardje er niet bij hoe kan ik dit oplossen??? Ik hoop antwoord te krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De krekels hier komen ook af en toe naar beneden opzoek naar eten enz.

Dan pakt het baartje ze wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

krekels zullen er niet altijd achter zitten zoals duif al zei.

 

als je dit zelf lastig vindt, kan je de krekels 1per1 aan je baardje geven, zodat hij steeds op 1 gefocusd is en dat er geen krekels achterblijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo geven wij de krekels uit de hand, achter sprinkhanen of dergelijke kunnen ze dan jagen maar krekels zijn veel te irritant als ze in het terra blijven zitten :)

Ook kunnen ze dan van je baardje gaan knagen als ze geen ander voedsel in de terra vinden.

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo geven wij de krekels uit de hand

 

Dit zou ik niet meteen aanraden. Krekels zijn zowat de beste insecten die voor beweging zorgen voor je agaam. Lekker laten jagen zou ik zeggen :)

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ook 1 per 1. Je weet zeker dat je baardje eet.

Jagen hoeft hij van mij niet. Dat doet hij wel as hij honger heeft.

Door hem uit je hand te laten eten, is het ook makkelijker om hem op te nemen enzo h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij klimt gewoon tegen de achterwand op als er een krekel zit. Dat is alleen maar goed voor ze. Een beetje beweging kan geen kwaad. Ik gooi er gewoon een aantal krekels in en na ongeveer anderhalf uur vind ik dat mijn baardje genoeg heeft kunnen jagen en dan haal ik het restant er weer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij houden altijd et bakje voor zijn neus en dan eten ze rustig hun buikje rond!!

af en toe laat hij er weleens van door gaan maar die kunnen toch niet in me achterwand gaan zitten want alles is dicht gesmeert met tegellijm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de achterwand wegnemen en een stickerachterwand plakken. of sprinkhaantjes voeren ik voer echt geen krekels enz. meer wat een takke herrie is dat zeg hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is dat je wel krekels voert hoor! Een baardagaam moet zoveel mogelijk afwisseling in zijn eten krijgen. Niet altijd sprinkhanen of niet altijd krekels geven!

Zelf eet je denk ik toch ook niet elke dag hetzelfde omdat je het snel beu gegeten bent ;)

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×