Jump to content
poema

9 Jaar Geleden Gevonden..

Recommended Posts

hallo allemaal.

 

ik werd vorige week woensdag rond een uur of 3 gebeld door mijn moeder. zei was zich helemaal wezeloos geschrokken omdat ze onze kat tussen de muur van de schuur en de bosjes gevonden had. als een balletje ze had hem mee naar binnen genomen en daar ging hij gestrekt uit liggen en liet soms een kreet los. duidelijk had hij pijn.. ze belde mij om te vertellen dat het misschien wel over kon zijn en dat als ze de beslissing moest maken om hem in te laten slapen die dan ook zou aan pakken. dit vind ik natuurlijk niet erg zolang mijn kat maar zo min mogelijk lijdt..

 

de dierenarts voelde dat de blaas als een balon was op gepompt! het bleek blaasgruis te zijn en dit heeft hij behandelt. de vrijdag had hij pas weer een beetje urine los gelaten en kon weer mee naar huis. het ging absoluut niet goed nogsteeds gestrekt liggen en zachte kreten. hij at erg weinig en gister ging het helemaal niet goed meer hij stopte met eten en het was precies het zelfde als vorige week. vanochtend bij het voeren heeft hij over gegeven en vrij kort daar na is hij overleden.. :cry: zijn nieren waren te ver aan getast .. :cry:

 

ik heb deze kat 9 jaar geleden gevonden toen hij mijn aas op at tijdens het vissen. ik kon al zijn botjes tellen en toen ik weg ging liep hij mij natuurlijk achterna. toen ik thuis kwam had ik wat voer van onze katten aan hem gegeven en onze katten accepteerde wel een klein katje.. stom eigenlijk want moppie domineerde de laatste 6 jaar :wink: niemand kwam hem op eisen en na 3 maanden was hij helemaal van ons. het was een vechtertje zijn terrein kwam geen kat in zolang hij er maar in de buurt van was.. happen uit zijn oren wonden op elke gekke plek die je maar bedenken kon en aandacht was hij nooit dol op.. de laatste 2 jaar kwam hij steeds meer naar ons toe en op schoot zitten. als ik in het weekeind thuis kwam kwam hij meteen naar mij toe of ik zocht hem wel buiten op.. dat is niet meer .. ik hoop dat hij een zo pijnloos mogelijke dood heeft gehad en dat het goed met hem gaat ..

 

het is en blijft mijn jagertje

 

hethuishoudendenBandtb.jpg

hethuishoudendenBandtb-1.jpg

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte!

 

Nooit leuk een dier te verliezen, hij heeft een goed leven bij jullie gehad hoor! Had jij hem toen niet mee naar huis genomen wie weet wat er toen met hem gebeurd zou zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad daar ben ik ook heel erg blij om dat ik hem toch een fijn leventje en een thuid heb kunnen bieden. maar is gewoon erg vervelend nieuws altijd maakt niet uit met wat voor dieren.

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te lezen heefd ze een leuk, vrij leven gehad

 

niet elke vondeling heefd hetzelfde geluk

 

jammer dat er steets een tijd van afschijd moet komen.

 

moed met het verwerken

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach wat naar nu weer, jammer dat onze diertjes niet kunnen praten.

jullie hebben hem een mooi levendje gegeven,en het valt zwaar als een dier na zolang plots weg valt.

heel veel sterkte met het verlies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moppie heeft een prachtig leven gehad bij jullie.

En nu geef je hem een waardig afscheid.

Er komt steeds een tijd van afscheid en steeds komt dit zwaar aan.

Hoe goed je hier ook op voorbereid bent.

Moppie heeft een speciaal plekje in je hart veroverd en daar zal ze wel steeds blijven bestaan.

 

Veel sterkte

Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Poema,

 

Gecondoleerd met dit zware verlies. :(

 

Het blijft altijd zwaar om een dier te verliezen, gelukkig

heb je Moppie 9 mooie jaren kunnen geven.

 

Nogmaals sterkte.

 

Groetjes Marc en Berlinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gecondoleerd met dit verlies, is vreselijk moeilijk om je maatje te verliezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×