Jump to content

Recommended Posts

Hoi ;)

 

Gisteren zijn we onze nieuwe dame gaan halen bij Marc (reptie-farm).

Deze dame had hij al een tijdje voor ons apart gehouden, daar ze een heel aparte tekening heeft.

Marc en Berlinde noemden haar dan ook tijgertje, dit heb ik dan omgezet naar Tigra (het is een dame h

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

 

prachtbeestje(stak er al lang uit tussen de anderen ,door haar aparte tekeningen)

 

ben nieuwsgierig daar de nakweek van te zien

daar verwed ik mijn oor op dat er eenig rood uitkomd,en hopelijk met de tekening van moeder :D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toen de koop een feit was merkte ik ook op dat ze een witte nagel heeft, dus dit kan betekenen dat er in het verleden ook al wat hypo doorgeen zit.

Als eerste gefeliciteerd met de aanwinst, Inderdaad nog geen kleur op de foto te bespeuren, maar we geloven je als je zegt dat dat er normaliter wel veel is. :D

 

ff over die nagel...

 

Er hoeft geen hypogen in te zitten hoor. Wij hebben vorig jaar met John Polder (B22) een kweekproject gehad met onze Hypo man, met een dame van hem die witte nagels om-en-om had zitten. En daar zijn alleen maar Hetjes uitgekomen.

 

Het kan namelijk ook wel eens een speling van het lot/natuur zijn namelik.

 

Toch is het altijd wel apart om te zien als ze ineens 1 witte nagel hebben, maar denk dat Marc dat ondertussen ook wel eens had opgemerkt hoor :D

 

Nogmaals gefeliciteerd me de nieuwe aanwinst

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat met je nieuwe dame

 

heel mooie tekening

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad een prachtig vrouwtje!

En die tekening is echt wel speciaal! Ben ook zeer benieuwd naar de kleur, jammer dat ze niet op kleur is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dier. Inderdaad erg apparte tekening! Zal mooi zijn als er nog wat rood naar boven kwam :)

 

Grtz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

mooie beestje

echte een hele aparte tekening maar wel mooi..

en 1 wit nageltje...

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Mooie aanwinst trouwens hoor! Hele mooie aparte tekening en ik ben ook eens benieuwd naar de kleurtjes!

 

Veel succes gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

gefelicteert hoor!

ze is heel byzonder,mooie aanwinst,ben benieuwd wat voor een babys ze zal krijgen,je kan er veel mee,dat is zeker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jo en heb ze meerdere malen bij Marc kunnen bewonderen en heb het altijd een prachtig en appart diertje gevonden en ben blij dat ze bij jou terecht gekomen is want dan zullen we ze nog meermaals kunnen bewonderen als ze opgroeit.

Wens je er h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, heel mooi diertje, zeker een hele aparte tekening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier een foto van haar zuster die bij mij thuis zit :lol:

het is de linkse is een van de wat betere foto's de rest is allemaal wat anders kwa kleur uitgevallen door de flits en verlichting in het terrarium enz.

 

03052007075wv6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier een foto van haar zuster die bij mij thuis zit  :lol:

Ik hoop dan wel dat dit niet het vrouwtje is van het legsel die je aanbied, want daar is ze nog veel te jong voor.

Het is trouwens ook een beauty :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×