Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Gaat Steeds Beter Met Iggy

Recommended Posts

Met mij en iggy gaat et gelukkig steeds beter :rolleyes:

hij komt nou minstens 2 of 3 keer per dag ff een ronde door de kamer doen..:P

echt leuk om te zien en hij eet echt veel pff niej normaal gewoon , en zn stekels zien dr met de dag beter uit :D eerst zaten er nog wel een paar bij diej een beetje hingen en niet echt soepel waren enzo.. maar daar heeft iej nou ook geen last meer van en zn stekels staan allemaal weer mooi overeind..

alleen als iej uit zn bak is heeft iej et niet graag dak em aai maar zorg nou voortaan dak wat paparde bloemen bij de hand heb en laat em die eten enzo en em dan aaien en hoop dan dat iej et straks ook gewoon toelaat als ik geen bloempjes heb voor em.. maar hij komt wel gewoon over me heen lopen enzo dus dat moet wel goed komen... en hij blijft maar aan et vervellen...:P de vellen er net allemaal af en er hangen alweer nieuwen aan..

zal mn camera weer eens opladen en wat piccas droppen...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

bodemloose vuilnis bakken zijn het!

er zijn tijden dat ik zit te wachten op de winter,maar dan eten ze zo weinig,dat ik wil dat het weer zomer word!

maar ik wik idd wel de voor en na foto zien,zekers!

het is wel heel snel gegaan met hem,en nu zijn jullie beste maatjes.facinerende dieren zijn het toch.

(geef niet dagelijks paardebloemen,laat hem het maar voor een blad andijvie doe)

nou,laat de batterijen maar op!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×