Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

hallo ben ik ben gsiteren erachtergekomen dat me vrouwtje zich heel vreemt gedroeg ze was 2 dagen geleden nog helemaal fit niks aan de hand en ineens zag ik dat ze steets omviel en gedisorienteerd was ze wil niks meer eten heb ze vandaag weg gebracht naar de da en morgen de 22ste wordt ze onder zocht heb haar vandaag nog wel 3 krekels naar binnen laten werken met vitamine enzo en heb haar veel water toe gediendt gelukkig nam ze at en dronkt ze alles mooi op maar wat zou het kunnen zijn hebben jullie een idee?? ze heeft haar ogen veel dicht en ze valt steets om als ze haar ogen open heeft kijkt ze alleen naar boven hoop morgen meer te weten maar vrees het ergste gr budy26 :(:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte gewenst en hou ons op de hoogte

 

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi budy26 ;)

 

Hoe oud is je baardje nu?

Aan je uitleg te horen ziet dit er inderdaad niet goed uit.

Heeft ze stuiptrekkingen? kop omhoog en lichaam en pootjes gestrekt?

Dit zou wel eens met inwendige parasieten te maken kunnen hebben.

Dwangvoederen brengt in dat geval meestal meer schade aan dan goed.

Zorg dat je zo snel mogelijk de juiste diagnose hebt om zo snel mogelijk met de medicatie te starten.

Hou ons zeker op de hoogte.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jdg ze heeft indd stuiptrekingen de da heeft net onderzocht blijkt dat ze dus wormen heeft inwendige parasiete zoals u dat zij laat nu gelijk al mijn baardjes testen en behandelen vrouwtje is behandels met antibiotaka en wormkeuren enzo nu moet ik iedere week terug komen maar da da a zie dat ze 80% op overleven heeft en dat ze weer helemaal gezond wordt i hope so hoe je op de hoogte dankje gr budy

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi jdg ze heeft indd stuiptrekingen de da heeft net onderzocht blijkt dat ze dus wormen heeft inwendige parasiete zoals u dat zij laat nu gelijk al mijn baardjes testen en behandelen vrouwtje is behandels met antibiotaka en wormkeuren enzo nu moet ik iedere week terug komen maar da da a zie dat ze 80% op overleven heeft en dat ze weer helemaal gezond wordt  i hope so hoe je op de hoogte dankje gr budy

Hoi budy26 ;)

 

Blij te horen dat we het bij het rechte eind hadden :rolleyes: en dat je er op tijd bij bent.

Met de juiste medicatie zal ze wel vlug de oude worden.

Goed van je om alle baardjes te laten testen, als er andere dieren bij je vrouwtje zaten is het wel aan te raden om deze dieren ook te behandelen.

Succes met de behandeling.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mijn vrouwtje is weer thuis ze grijgt antibiotica (weet niet of ik het goed schrijf maar goed) ze heeft nog wel stuip trekingen ik moet haar nu 5 dagen een spuit geven maar dat doet mijn vriendin die is dierenarts assistente en die mag en kan dat scheeld alweer kopzorgen lol

ze heeft dus wormen en krijgt dus ook een keur netzoals mijn andere baartje krijgen die ook het is nu afwachten of de antiebiotica aanslaat maar ze is al iets rustiger als gisteren duss gaat zo tezien de goede kant op hou jullie verder op de hoogte gr budy26

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed dat je er op tijd bij was

snelle beterschap

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig dat jer er op tijd bij was,de symptonen die je beschreef was precies hoe dat mijn eerste iggy was na 6 weken toen ik hem dus net had,maar hij was binnen 3 uur dood!

hou hem goed in de gaten hoor! lekker warm,verwen hem goed,en laat hem met rust zodat hij snel weer gezond kan worden,

sterkte ermee,en hou ons op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankje dames en heren voor de beterschap ik hou jullie zeker op de hoogte gr budy26 nogmaals dank :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een dag verder mijn vrouwtje voelt zich volgens mijn al stuk beter ze loopt al weer rond heeft vandaag iets gegeten en ge dronken ze houwt alleen nog haar hooft scheef maar ze heeft tot nu toe geen trekjes meer gehad gr budy26 :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×