Jump to content
Sign in to follow this  
poema

Mijn Avontuurtje..

Recommended Posts

hoi allemaal!!!,

 

gister had ik de man maar uit me terrarium gehaalt. een vrouwtje werd alsmaar lastig gevallen en zat in vervelling en die ging niet echt lekker. de vorige ging ook niet lekker dus ik denk dan haal ik die man ff uit de bak heeft zij wat rust dan haal ik in houten een bakje erbij en ga ik ze uit elkaar halen. nou zo gezecht ook gedaan ben ik klaar met stofzuigen zet ik de curver terug zie ik niets .... :o bak leeg shiit shiit shiiit!!!! weg he.. kamer was dicht dus kan nergens anders zijn als hier. met me huisgenootjes me kamer overhoop gehaalt nergens.. ik voor dat ik ging slapen de vloer bepoedert om te kijken waar hij gekropen heeft. toen ik wakker werd helemaal niets ik denk dat begint al goed.. na me stage meteen weer zoeken. ik had een flink gat in de muur vol gepropt met papier ik dacht daar komt ie toch niet in?.. jawel hoor ik doe de kast deur open SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :P

 

nu komt het echte leuke stuk. ik ga na mijn eten met een huisgenootje kijken zie ik een vet ernstige bobbel bij de cloaca ik dacht dit kan maar 2 dingen zijn... schijten of iets wat ik al zeker 4 maanden hoop.. een paring!

 

jawel een prachtige paring :D :D :D :D

 

post-188-1174414617_thumb.jpg

post-188-1174414607_thumb.jpg

post-188-1174414593_thumb.jpg

post-188-1174414577_thumb.jpg

 

grtjss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemel op passen maar!

maar prachtige pics hoor,ik had dit nog nooit gezien!

enne,ga je naar het groenhorst miss?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah ik slik nu maar even de laatste dagen door en dan koop ik maar een terrariumpje erbij inplaats van een curver... ik hoop dat hij nu die andere vrouw lekker blijft lastig vallen dan kan het slecht vervellende vrouwtje alsnog rust krijgen.

 

als je dit nog niet eerder hebt gezien kan ik weleens een filmpje sturen met het "voorspel"

 

enne,ga je naar het groenhorst miss?

 

hoe bedoel je? ik ben idd overgestapt naar het groenhorst college in barneveld. en loop nu stage op het ptc+ college daar naast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol dacht ik al!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×