Jump to content

Recommended Posts

hiz,

 

al die mooie foto's... man, ze zijn me aant beinvloeden hoor :P een leuk beeld van een leguaan thuis begint in men hoofd rond te spoken :lol:

 

ik heb een terrrium (80x50x60) vrij. kan hier een jonge leguaan in? en voor hoelang? ik wil zeggen, hoe snel groeien ze?

 

en als ze groot zijn, is een terrarium van 200x100x200 groot genoeg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey :P

 

het formaat terrarium dat je hebt kan wel, maar dan wel voor een echt jonkie, en het ligt net aan hoe snel je leguaan groeit, ze groeien echt heel snel, dat moet jue echt niet onderschatten!!!! en als ze groot zijn is de maat 200x100x200 het minimale voor volgens mij 2 leguanen.... mijn terrarium is 220x100x200 en ik heb er eentje.

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

denk er goed over na of een iggy is wat je wilt!ga echt eens bij iemand kijken die er 1 heeft,en laat je goed voorlichten.

met de maten die geeft kan je een diertje houden voor ong andehalf jaar,maar dan moet je er wel 1 halen van een week of 8.

al blijf ik er op hameren,neem geen jonkie,maar een dier van een jaar of 3!vooral de farm bred diertjes hebben een hoog sterfte gehalte in het eerste jaar.

als je zo,n groot terra wil bouwen zorg dan dat je de bak in het begin door de midden kan scheiden,vooral als je een dier hebt wat niet goed gesocializeerd is,tis stress voor jou om er achter aan te moetten jagen,en nog meer stress voor het dier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×