Jump to content
erwin

Berus Goes

Recommended Posts

net terug uit goes.

 

leuke kleine beurs,maar wat nu klein is kan groeien.

twee standen met baardjes

wijnig voedseldieren,maar goed gevulde doosjes

veel lampen,en terariumprularia

drie grote terariumstanden

repielen redelijk volk,juweelen bijna niets,de para... niet te zien,achter gordijn

en enkele bekenden gezien.

zeer leuke dag gehad

jammer,de koffie uit kartonen bekertjes,biertje uit plastiek(voor de volle prijs mag de servies wel beter)

rokers ruimte voorzien in de zaal(er zijn dan toch mensen met een hart voor rokers :rolleyes:

 

jammerlijk zal het voor ons persoonlijk wel de laaste keer zijn dat we er zullen zijn.

 

het is te duur voor wat het is

 

220 KM rijden is 20euro(is te doen)

inkom 10 euro(voor twee,zeker niet te duur)

parking 3euro (moest gratis zijn vind ik)

 

WESTLANDTUNNEL 16,50 euro heen,en 16,50 euro terug(33 euro)(overal in europa is een FORD TRANSIT een gewoone wagen,daar een vrachtwagen)

(en de vriendelijke gefustreerde dame die ons toesnauwde dat we maar in belgie moeten blijven als het te duur is,heefd daar niets mee te maken)

 

 

 

samen zonder een hapje of drankje 66 euro

 

geen nieuwe dieren buiten voedseldieren gekocht.

wel een suppergrote broedstoof.

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook geweest, en tja was wel klein, ben grooter gewend, maar voor de opstart van Zeeland is het mooi.

Heb ook nog bekende gezien, en er waren wijnig levende dieren.

En van de pakeer ben ik het mee eens hoor, veel te duur, en toen we weg gingen was er een slagboom gewoon open, voor niets 3 euro betaalt.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn ook in Goes geweest. Ik vond het wel gezellig maar spijtig dat er niet meer aanbod was van standen, misschien volgend jaar beter.

 

 

Amai erwin, dan hebben wij geluk gehad met onze rit. We hebben geen tol tunel gehad en hebben de kortingsbonnetjes gebruikt van de site van reptilica. De parking was inderdaad er dan nog wel teveel aan.

Waar wonen jullie nu eigenlijk ergens dat jullie toch 220 km moeten rijden hebben? Ik dacht dat jullie van Antwerpen ofzo afkomstig waren, ben ik dan zo verkeerd? :rolleyes::P

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat jammer nou.het klinkt als de hch beurs(schrijf ik dat goed?) een paar jaar geleden in hoevelaken.zelfde laken een pak.veel geadverteerd enzo,en echt de grootse teleurstelling.

maar je je bent er even uit!

maar dat een tunnel zo veel tol moet kosten,en betalen voor de parking ,tja daar maak je al geen vrienden mee.

exuses voor de beroerde nederlandse,die blij moet zijn met zo,n relaxte job(had ze maar een vak moetten leren)ze wilde zeker niet werken met zulk prachtig weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Ook naar de beurs geweest.

Het was de eerste keer in Goes en dat was inderdaad te merken, of lag de ongelukkige datum (de dag na Hamm) er ook voor een stuk tussen?

Van reptielen was er heel weinig aanbod en dit was toch een teleurstelling.

Decoratieartikelen en lampen viel best mee, maar het grootste aanbod waren de terrariums.

En daar heb ik toch nog een leuke aankoop gedaan, namelijk een terra van 100 cm lengte en ook nog wat schuifprofielen voor de zelfmaakterra's.

Vrouwtje was hier wel minder gelukkig mee, maar even lief kijken en haar gang laten gaan op de juwelenbeurs, die er tegelijkertijd gehouden werd doet wonderen :rolleyes:

Ook nog wat bekende gezichten gezien en leuke contacten gelegd.

Bij het binnenkomen een warm welkom gekregen van Erwin, maar opeens met de noorderzon verdwenen........echt jammer

Dit had de beurs toch nog enigsinds geslaagd kunnen maken, maar ja volgende keer beter, al zal dat denk ik niet in Goes zijn.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee jo,

Was jij de gene buiten met die groote glaazen bak?

Mijn schoonmoeder en ik liepen naar de auto, en er waren mensen bezig met een bak in de auto te doen, En wij zeiden nog als dat maar past, hahaha

Of waren jullie dat niet, zal wel toevallig zijn zeg, hahahah

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wil,neen hoor waren wij niet.

in onze wagen past wel elke afmeting terarium hoor :D (bestelwagen) :D

 

hier is het ,wat u ziet was er,de beurs was in een shot te vangen

(exkusses voor de trillende foto's)

twee gangen,een op,en een af,met een middenplijn

 

GOES.jpg

 

 

GOEST.jpg

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hee jo,

Was jij de gene buiten met die groote glaazen bak?

Mijn schoonmoeder en ik liepen naar de auto, en er waren mensen bezig met een bak in de auto te doen, En wij zeiden nog als dat maar past, hahaha

Of waren jullie dat niet, zal wel toevallig zijn zeg, hahahah

 

Knuff wil

Hoi wil ;)

 

Ik zou het echt niet weten.

Wij zijn onze spullen op de zijkant gaan ophalen.

Het vervoer ervan is ook geen probleem geweest, daar we met een break rijden.

 

Grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke had gekunnen, hahaah

Ik zag wel me zelf op Zeelandnet nieuws, van de reptiellen beurs.

Bij de baardagaamen.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi erwin,

 

als je alles zo opnoemd ben ik blij met mijn kamer in Barneveld en mijn ouders in Kapelle (5 km naast Goes) :lol:

 

was wel een geslaagd uitje alleen

 

en toen we weg gingen was er een slagboom gewoon open, voor niets 3 euro betaalt.

hier hadden wij dus ook last van Mark had 4 euro moeten betalen want er kwam niets uit die automaat ofzoiets en toen waren we eindelijk bij dat poortje bleek hij gewoon open te staan.

 

verder voor de allereerste keer in het saaie zeeland vind ik dit zeker geslaagt.

nu hopen dat die sieraden en paranormale personen een eigenzaal gaan afhuren op een andere datum dan kunnen er wat meer standen komen :P

 

 

ik vond slechts 1 stand zeer opvallende verkoop praatjes uitkramen.

een vrouw die bijzonder vol van zichzelf was liep te beweren dat hun insecten die in Hars gegoten waren, slechts vervellingen waren. de kevers zouden dit netzo doen als de spinnen en zij had zelf spinnen dus ik wist maar niets :lol::lol::lol:

 

nu ben ik hard lachend weg gelopen en kwam ik later terug en vroegen wij het aan een andere verkoopster die ons een eerlijk antwoord gaf dat het een zending was die in breda binnen kwam uit het buitenland :D ik zei dat ik geen gedode dieren in hars koop en zeker niet uit het buitenland en ben met mijn gelijk nog maar eens rond gelopen.

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey poema

wij dus buren van elkaar!

maar effe of topic,je mag nog geen schelp meer vant strand rapen tegenwoordig,maar in hars gegoten insecten mag nog wel?

hmm,een nadenkertje hoor,en waarom controleerd de aid niket gewoon op beurzen!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verkooppraatjes?

 

eerste gang rechts,met baardjes?

 

 

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was een groothandeltje denk ik als je rond liep vanaf de ingang de eerste rechts toen de eerste stand links. weet niet wat ze voor dieren hadden maar als je al zo lomp bent om te denken dat kevers vervellen ga ik niet eens naar je dieren kijken :lol:

 

is geen door denkertje hoor :P het mag gewoon ingevoerd worden ze lopen wel degelijk rond op een beurs en die dieren waren niet allemaal zeldzame insecten zover ik het gezien had. de zeldzame/uitstervende dieren worden vaak daar verkocht in souvenierwinkeltjes (weet niet of ik het goed schrijf) mocht er een tussen een lading zitten is het al te laat om terug te gaan vaak. en eerlik gezecht merk ik wel dat ze niet altijd zo goed hun best doen als ze zeggen. :)

 

hey poema

wij dus buren van elkaar!

 

vertel nu ben ik nieuwschierig! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

woon in nijkerk,das wat 10km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×